En långt och efterlängtad rutin är att kunna kommentera andras uppskick i programarkivet. Nu är detta tillagt så ni kan diskutera, komma med förslag eller liknande till de som skickar upp programmen. Haha, får se hur många som önskar mina "bidrag" raderade :P Som såldes är dessa http://www.pellesoft.se/communicate/userprogram/default.aspx?uid=10615 Hihi... Inte för att lägga smolk i en prima bägare, men jag har fått en kommentar men i mitt Imail som landar så är det en länk till en Artikel i Artikelarkivet som jag ö h t inte skrivit. :/ Ajdå, jag måste missat att peka mot programarkivet med samma id- istället för artiklarna.. Det känns som att det är det som spökar lite. Men även solen har sina fläckar. hur kommer man åt att läsa kommentarerna? har kollat där programmet ligger men jag kanske är blind men jag kan inte se någon länk till någon speciell del där kommentararna finns inte heller har jag sätt någon kommentar någonstans där... men som sagt det kan vara så att den finns där men att jag inte sätt dom, någon som har lust att förklara hur man hittar dom? Jag la precis in en kommentar här, kan ni inte se den? japp det syns längst ner ^^, du kanske kan ändra så att man får ett medelande men att det står att det kan vara en kommentar eller bara en röst... eller något sådant... :PNy rutin: Kommentarer i programarkivet
När ni kommenterar så skickas ett imail till den som bidragit med programmet. Sv: Ny rutin: Kommentarer i programarkivet
Sv:Ny rutin: Kommentarer i programarkivet
För att se nåns bidrag av artiklar, tips och liknande- gå till användarens profil och klicka på motsvarande länkar där det visas vad som skickats in och av vilket antal.Sv: Ny rutin: Kommentarer i programarkivet
Annars är det prima som sagt. :)
//JohannesSv:Ny rutin: Kommentarer i programarkivet
Sv: Ny rutin: Kommentarer i programarkivet
//JohannesSv: Ny rutin: Kommentarer i programarkivet
Sv:Ny rutin: Kommentarer i programarkivet
http://www.pellesoft.se/communicate/userprogram/program.aspx?tid=1017
Funderar om jag gjort så att det skickas mejl även om ingen skriver något, bara röstar. Då blir det nämligen ingen kommentar inlagd. Får dubbelkolla...Sv: Ny rutin: Kommentarer i programarkivet