Hej, i går spelade jag och Johan Lindfors en runda golf i hällande regn och blåst- en stor utmaning. Eftersom vi är tävlingsmänniskor båda två så utmanade jag honom nu och tänkte mig följande. 3 personer från pellesoft tillsammans med mig utmanar Microsoft med 4 personer. Är det några som är intresserade? Jag hjälper gärna till med att spöa Microsoft, ligger även jag på 10 i hcp. Jag kan tänkte mig att ställa upp. Men är inte stockholmare så blir ni en man kort kan jag kanske offra mig :) Klart man vill spela golf! Jag är såååå på. Jag ska leta fram tre personer som är betydligt bättre än mig och sedan ska vi slå bollarna längre och rakare än alla andra... Ska jag boka in Sollentunagk nu på Onsdag? (200 spänn före 11.00) Hoppas det inte uppfattades som jag "paxade" en plats. Ser gärna att någon annan som har lite kortare färdväg än mig tar min plats. Lars, Microsoft har tider på Lindö park så det löser sig. Jag har en 4-boll på haninge också. Jag och två gamla jobbarpolare går ut i morgon vid 12-tiden på Haninge GK om någon vill hänga med. Kostar 400 kr, jag bjuder ... http://www.haningegk.se/haninge-gk/Golftävling ...
Jag har 10 i hcp och Johan har runt 30. Så, kan vi finna 3 Stockholmare som vill spöa Microsoft-gänget? ;) När var och hur får bli en senare fråga förstås.Sv: Golftävling ...
Sv:Golftävling ...
Har 22 i hcpSv: Golftävling ...
Jag bangar inte förutsatt att datumet passar.
Är på golfhelg denna helg (1-2) sep.
(Bor i Sollentuna)
Tjosan! Sv: Golftävling ...
Jag tror till och med att vi har en del priser :)Sv: Golftävling ...
Eller har nån Företagstider på brohof?
somebody do something! (regarding golf)Sv: Golftävling ...
Sv:Golftävling ...
Daniel, vi siktar på att finna en "stockholmare" till. Skall gå ut i nyhetsbrevet och se vad vi kan få tag på framöver. Fint av dig att säga till ;)Sv: Golftävling ...
Ring mig i så fall, 0730-88 22 24 (först till kvarn)