Jag tror banne mig att nån gång ungefär nu för 10 år sedan så släppte jag min första version av webb där jag döpte den till sand online, en webbplats med mest tips och några artiklar fanns. Det var 39 besökare per dag och jag var helt salig. Idag är det mellan 3000-6000 besökare och det är helt underbart att få ha varit en bidragande faktor till att många fått en plats att fråga, få svar, visa upp sig och lära andra. Förr om åren fick jag mycket beundrarbrev - nu förtiden händer det aldrig - men jag vet med mig att det är många som gynnas av denna sajt. Pellesoft är en bidragande variabel (statisk) till att jag fastnade i en oändlig kodloop i stället för en spel och nöjesloop. Hoppas på 10 år till, minst! Grattis och god fortsättning !10 års jubileum för pellesoft
Det finns idag några uppstickare och det är roligt. Vad jag hört håller denna högre kvalité med typen av svar som levereras främst i forumen och så länge så många är kvar här och frågar kommer också hemsidan att leva vidare. Så egentligen handlar allt om hur länge ni som medlemmar nyttjar tjänsten och än ser trenden bara ut att öka vilket är jätteroligt.
Så, tack allesammans för dessa 10 år och hoppas verkligen att det blir 10 till - eller vad säger ni?Sv: 10 års jubileum för pellesoft
Sv: 10 års jubileum för pellesoft
Det jag gillar allra bäst med din site är forumet.
Bredden på olika kompetensområden och kunskapsnivåer
upphör aldrig att förvåna.
Helt klart suveränt! Bra jobbat Pelle!