Nu tycker jag att det är konstiga svarsalternativ till veckans fråga igen. "ca 38"? "Mindre" hade varit ett bättre alternativ istället, eller kanske som ett extra alternativ. Håller med Thomas. Förslag till ny formulering: Tycker det verkar som att frågan förutsätter att man har en "platt-tv" vilket Jag kan heller inte svara på frågan för jag saknar svarsalternativ. hehe... låter som det är givet att man har minst 38 tums TV. Själv har jag ingen TV alls. Är nog en av de få som lagligt inte behöver betala TV avgift =)Konstiga svar
Poängen med att jag ofta klagar på frågorna/svaren är att det alltid borde finnas ett alternativ som fångar upp "resten". I det här fallet så gör hade "Större" ihop med "Mindre" gjort det.
Sen så tycker jag att just 38" är ett konstigt alternativ, det är väl en ganska ovanlig TV-storlek? Men det är en liten detalj bara, viktigare är att få alternativ som alla kan svara med.
/ThomasSv: Konstiga svar
Jag har t ex 30". Är inte mitt svar intressant då?
37" är väl mer en "Standard" inom platt-tvstorlekar, antar jag.Sv: Konstiga svar
Hur många tum har du på tv:n?
- ca 10 pi
- mellan 1 och 72
- alla tumavtryck är noggrannt borttorkadeSv: Konstiga svar
kanske inte riktigt speglar verkligheten.
Jag har en "vanlig" tv på 28 tum.
/PontusSv: Konstiga svar
Jag känner mig diskriminerad med mina "gamla vanliga" TV-apparater.Sv: Konstiga svar