Nästa steg Pelle blir att du kan inför dessa även i Forumet. Tack för detta, blir alltid lika glad när jag hör att ni uppskattar min sajt, inte så ofta längre faktiskt ;) Hej Pelle och alla andra. Angående Melodikrysset är det Cara mia du tänkte på?Dina Smiely:s i Chatten
Så gammal jag är så känns det skönt att även kunna framföra en känsla i inlägg även i Forumet.
Tack för ett djä... bra Forum som jag besöker varje dag
Jag saknar flera av Er när Vi ett tappert gäng kör Melodikrysset kl 10:00 P4 Lördag morgon.
Häng på för fae... så jag slipper svära här. <b>STÄLL UPP</b> Ni vet en massa !
Mvh SvenPon
PS
Cougarin :
Jag satt i bil ner i Småland senast Melodikrysset.
Min sambo satt bredvid . Vi fick tomma rutor på L längst till höger. Det var Perry Como i frågan före.
Det börjar på C det jag söker. ?
DSSv: Dina Smiely:s i Chatten
Ja men det är inte omöjligt.. Jag kanske fixar fram några smajlisar här... Vi får se ;)Sv:Dina Smiely:s i Chatten
Jag tillhör också de som besöker forumet varje dag.
Jag har fått oerhört mycket hjälp här och förhoppningsvis också bidragit till att hjälpa några.
Ofta när man är här inne är man engagerad i något och söker information, det i sin tur leder till att man kastar sig på sin lösning när man väl funnit den.
Nu är jag bara inne och "surfar lite" och vill gärna stämma in i Svens beröm.
Det är helt enkelt fantastiskt att du fortfarande har ork, lust och tid att ha denna enorma källa till kunskap snurrandes.
Förutom allt som finns att hämta här (även en form av vänskap) så är det ju dessutom en av de mest driftsäkra siterna jag brukar besöka.
Ligger Pellesoft nere utan föregående info. blir man faktisk smått chockad.
STORT tack Pelle för att du låter oss alla samlas här för att hjälpas och hjälpa. Bara grundidén är ju underbar ! Sv: Dina Smiely:s i Chatten
Det var en tvådelad fråga.
SJ