Via www.pellesoft.se/communicate/user/useredit.aspx kan du som bonusmedlem byta lösenord. Ett önskemål många personer haft under lång tid. En 2:a adventsjulklapp. Enda kravet är att ni anger epost och 6 minst tecken för lösenord. Väljer ni autologin skall ni loggas in per automatik som vanligt när ni kommer till framsidan. Kanon, det var på tiden! :) Det står att man ska få bekräftelse på lösenordsbytet via mail, men det fick inte jag... (om det inte fastnade i spamfiltret då) Vad bra :) Nu när diverse gamla problem verkar lösas så tycker jag att du borde kolla över så att man inte får mail när man svarar på sina egna inlägg. Det är ett problem som har funnits länge och påståtts ha blivit fixat ett otal gånger. Har hittat ett problem. Om man blir utloggad under tiden man skirver ett inlägg i forumet får man upp en ruta där man anger lösenordet i samband med att man postar, det fungerar inte. Kom på en sak, ganska "farligt" att man kan byta lösenord utan att behöva ange sitt gamla. Det innebär att någon annan kan byta lösenord om man glömmer logga ut... Ingen stor grej kanske, men man får nog anse att det är standardförfarande att ange det gamla lösenordet vid byte.Smygstart på att kunna byta lösenord.
Sv: Smygstart på att kunna byta lösenord.
/JohanSv:Smygstart på att kunna byta lösenord.
Kommer inget mejl nu, jag har inte implementerat det än.Sv: Smygstart på att kunna byta lösenord.
Med reservation för att jag inte vet hur du har kodat så tycker jag att det inte borde vara så svårt att fixa.
/ThomasSv: Smygstart på att kunna byta lösenord.
Sv: Smygstart på att kunna byta lösenord.
/Johan