Hej alla på Pellesoft! Helt klart intressant även om just mina kunskaper är för begränsade. Klart intressant. Jag har lokaler på jobbet som vi säkert får låna, likaså vet jag att ni har Johan som man skulle kunna låna om det kommer mycket folk. Ni har väl noterat att CodeCamp blir äntligen av, nere i Göteborg den 11:e och 12:e juni.CodeCamp i vår, upprop efter talare.
I och med lanseringen av Visual Studio 2008, SQL Server 2008 och Windows Server 2008 i vår så funderar jag på att sätta ihop ett så kallat CodeCamp där syftet är att hitta nya talare och samtidigt få dessa talare att prata om den tekniken som de är intresserade av.
Jag märker att flera av besökarna på Pellesoft sitter på en spetskompetens och är intresserade av att dela med sig och därför undrar jag nu hur många som skulle vilja tackla utmaningen att också stå framför en mindre grupp personer och dela med sig verbalt om vi skulle arrangera ett så kallat CodeCamp om ovanstående produkter?
Formen på ett CodeCamp är att communityn delar med sig till communityn, det är vanligt att hållas en heldag på en helg i skollokaler för att hålla ned kostnader och allt ska vara gratis.
Verkar det intressant, är det något som jag ska fortsätta jobba på?Sv: CodeCamp i vår, upprop efter talare.
Sv:CodeCamp i vår, upprop efter talare.
Sv: CodeCamp i vår, upprop efter talare.
Anmäl er idag och berätta vad ni vill lyssan på och om ni kanske till och med vill prata:
www.swenug.com/codecamp