http://www.pellesoft.se/services/newsfeeder.aspx Har själv använt den sedan du skapade den (måste varit något år sedan). För min del får du görna öka så att den tar med några fler än de 5 senaste forumsinläggen. 50 eller 100 är mer lagom tycker jag. Om det ska vara riktigt meningsfullt tycker jag att svar i en tråd ska hamna i feeden också. Kanon, nu börjar det likna något! Två synpunkter till... Va nog lite snabb... Svar på andra inlägg borde innehålla hela tråden med anchor till rätt inlägg. Helt utanför mitt kunskapsområde, men går det att koppla feeden till sitt eget konto? Det skulle fungera om jag byggde en plugin på outlook - alternativt en länk på varje som du kan klicka på för att markera som "läst" .. Någon plugin för outlook borde väl knappast hjälpa med TB? Det skulle nog fungera om man hade en personlig URL till feeden (med GUID i eller liknande) och personliga URL:er för varje inlägg. Då kan servern känna av vad man har läst. Gör man inte så blir det nog svårt med authentisering. Nu börjar det likna något, bara anchor till rätt inlägg som saknas! :)Ni missar inte pellesoft-feeden va?
Alltid intressant att ha igång för att se vilka inlägg som postas. Sv: Ni missar inte pellesoft-feeden va?
/JohanSv:Ni missar inte pellesoft-feeden va?
- Länken till svaren i en tråd borde innehålla anchor till rätt inlägg.
- Publiceringsdatum fungerar inte i Thunderbird (jag ser tiden jag tankade ner inlägget på istället). Har tyvärr ingen aning om varför, men alla andra feeds jag prenumererar på fungerar fint.
/JohanSv: Ni missar inte pellesoft-feeden va?
Så att "har läst" är samma både i forumet och i Thunderbird?Sv: Ni missar inte pellesoft-feeden va?
Sv:Ni missar inte pellesoft-feeden va?
Sv:Ni missar inte pellesoft-feeden va?
/Johan