Idag är en lite speciell dag :). Kanske en sådan dag som borde varit för ett bra tag sen :( Kul, men några kommentarer: Tack! Bra att du har lagt in det. Men personligen tycker jag nog att du bara ska göra om "hela" smileysar till bilder, dvs :-) och :-( och ;-) för att undvika misstags-smileysar. Men det är ju jag inte så van vid .... :) Fast vill jag ha mina smileysar borde jag anstränga mig förstås och dessutom är de ju så i chatten så jag instämmer med föregående talare. En vanlig bugg är att de byts ut även i programkod. Måste därför testa: Hmm kul med smajlisar men jag har upptäckt, inte bara här att : ) t ex i trådar ger fel. Bugg är det ju inte. Jag har ju sagt åt den att ersätta x med y. Däremot är det inte helt klart ;-) En annan möjlighet skulle vara att tvinga alla smileys att ligga inom, säg, [] eller [[]]. Det är väl bara för så att du bara söker efter smileys sominte ligger inom < code > < / code > blocken.. Roggan, stämmer. <b>Bugg är det ju inte. Jag har ju sagt åt den att ersätta x med y. Däremot är det inte helt klart ;-)</b> jorå kan ta en titt på det.. >>Med det resonemanget finns inga buggar i någon mjukvara. Vi har väl ett gäng inkörda och fungerande gul-huvven inne i chatten det vet ju alla att allt med stängd mjukvara är buggigt men öppen är buggfri för alla "ser" koden. Några få smajlisar ...
Det är endast ett testinlägg för er, men nåt speciellt är det med inlägget. Nåt som jag vet att vissa kanske behöver mer än andra ;)
3 smajlisar: (utan mellanslag)
Glad : ) :)
Flört ; ) ;)
Ledsen : ( :(Sv: Några få smajlisar ...
1. Gör dem gärna lite mer diskreta, det sticker lite i ögonen med så skarpt klar gult.
2. Om de går att få lite mindre utan att se skumma ut så hade det varit trevligt; så att de passar in med radhöjden på "standardupplösning".
3. "Flört" skulle jag nog snarare kalla "retsam blinkning/skratt". Man vill ju inte gärna råka ha flörtat med SvenPon... :)Sv: Några få smajlisar ...
Gillar solgula färgen och att man känner igen sig från chatten. Hade du lagt upp blomma hade du fått en.
Flörta med SvenPon, huuuva. Men han ger gärna blommor när man spelar melodikryss och kan svaret.
Där heter smileyn flört Bara så 'ru vet (i chatten).
Kul med lite kreativitet!Sv: Några få smajlisar ...
/ThomasSv:Några få smajlisar ...
Edit: eller näe :) båda kan ju funka. :-).Sv: Några få smajlisar ...
for(;;)
printf("%d", flag?123:(34+78));
Edit: Som synes finns en bugg...
Sv: Några få smajlisar ...
Bättre då att köra som på chatten med :-) .Sv:Några få smajlisar ...
Sv:Några få smajlisar ...
Skulle Pellesoft börja med en "förhandsgranska inlägg" som de flesta forum har, så skulle den då kunna fånga upp icke-klamrade smileysar och fråga om man vill göra dem klamrade.Sv: Några få smajlisar ...
du parsar ju ändå ut de bitarna o skickar in i min gamla highlighter, då borde du kunna söka smileys i de sektionerna som du _inte_ skickar till highlightern.Sv:Några få smajlisar ...
Du kan inte tänka dig att titta över den så att den radbryter efter x tkn? dvs width:500pxSv: Några få smajlisar ...
Med det resonemanget finns inga buggar i någon mjukvara.Sv: Några få smajlisar ...
det där med folding är ju egentligen lite overkill också :P
inget man har nytta av på webben och så blir koden som kopieras full av galenskaper också.
(även om det ser lite fränt ut :P)Sv:Några få smajlisar ...
Att säga att något är buggigt när det är under utveckling tycker jag är fel.. det är ju bara inte färdigt.
men om någon säger "jo nu är det klart, det här är v1" (av en hel app eller feature) och det ändå fungerar dåligt.. då är det buggar.
så ser jag det iaf..Sv: Några få smajlisar ...
(där även undertecknad fått bidra mer nåra) :-)
Går dessa att återanvända på nåt sätt eller måste man
uppfinna nya här i Forumet?
En liten tanke i all välmening, bara.
ChristerGbgSv: Några få smajlisar ...
Nej det här är inte ett flamebait, jag lovar...