Börjar det inte bli dags att utse årets Pellesoftare? Kommer inte ihåg om det var nån omröstning förra året, men vet att det har varit nått år i alla fall. Hittade resultatet för 2005/2006 här: [Grattis till utnämningen av årets pellesoftare 2005] Tack, Ja det är hög tid! Så sätt igång med nomineringar. Kan vi hitta två personer är det perfekt. Tror faktiskt att jag har 2 msdn-licenser som gäller till året ut men måste erkänna jag inte har 100% koll på vart dom ligger. Oavsett, Givetvis finns det ju flera personer som hedervärt hjälpt andra i år. Så vi får alltså utse 2 st? I så fall lägger jag mina röster på: Jag nominerar <b>Alexander Hjalmar</b>. Han har under det gångna året kämpat hårt för ett förbättrat Pellesoft där buggar fixas och nya finesser utvecklas. Tyvärr har han varit ganska ensam i sin kamp och Pelle har slagit dövörat till. Det verkar som att Johan blev vinnare med dubbelt så många röster som 2orna: André, Sven och Alexander :-) Nomineringen var lite för dålig uppslutning för att göra något av detta. Vi får göra om det i större skala snart .. Tack för nomineringen Thomas! <b>Nomineringen var lite för dålig uppslutning för att göra något av detta. Vi får göra om det i större skala snart ..</b> Det är bra som det är. <b>kommer att få någon MSDN-licens</b>Årets Pellesoftare 2008?
Vi gör det väl enkelt: en röst per person, svara i den här tråden med namnet på den du vill rösta på. Självklart får man inte rösta på sig själv, hur bra man än tycker att man är :-)
Omröstningen pågår till och med 21 december, så hinner vi klart innan jul.
Pelle kan kanske ställa upp med något roligt pris?
/ThomasSv: Årets Pellesoftare 2008?
Verkade som att det var en omröstning 2004 också, men hittade inget mer resultat därifrån mer än att Anna-Karin Söderberg blev framröstad.
/JohanSv:Årets Pellesoftare 2008?
Så sätt igång och nominera - skriv namnen i detta inlägg så sammanställer jag dessa sedan.
Glöm inte att ange namn, dess userid och inte minst en anledning till att du nominerar denna eller dessa personer!
Hälsningar
//PelleSv: Årets Pellesoftare 2008?
André Claesson Medlem:717 - För att han ofta ger korrekta och konkreta förslag på lösningar.
Johan Djupmarker Medlem:28 - För att han brukar vara med på ett hörn över allt, oavsett vad det gäller för frågor.
/ThomasSv: Årets Pellesoftare 2008?
Sv: Årets Pellesoftare 2008?
Jag vet inte om Johan kommer att få någon MSDN-licens med tanke på det låga deltagandet, men ett grattis får han i alla fall!
/ThomasSv:Årets Pellesoftare 2008?
Sv: Årets Pellesoftare 2008?
Det stämmer nog det du säger, jag brukar faktiskt bara svara om jag är säker på att jag har ett konkret och korrekt svar :)
Jag har funderat på en sak angående ämnet tidigare.
Man känner ju igen mångas namn här på pellesoft, t.ex. vet jag vem alla är som skrivet i denna tråden.
Det jag funderade på var om nån/hur många som känner igen mitt namn? Man har ju trots allt varit här i ~9 år. Men nu vet jag iaf att minst en visste vem jag var :)Sv: Årets Pellesoftare 2008?
När är snart? :-)
/ThomasSv:Årets Pellesoftare 2008?
Har inte koll på andra Forum än VB och Skrivklåda.
Nicklas är en vaken figur, samma som Johan Djupmarker.
Välj Nicklas annars kan det vila ett år ! Thomas Roman är också ett namn som dyker upp.
Resten är ett djä... byke som bara skriver Blääääääää ;-)
Svedala du klara dig ! :-)Sv: Årets Pellesoftare 2008?
Om jag fick en sådan skulle jag aldrig veta vad man har den till.
Jag hade en gång en hund som hette Nelly.
Hon var en djävul på att jaga bilar.
När hon väl fick tag i dom, visste hon inte vad hon skulle göra med dom.