Tja, Då nyckeln är densamma för x86 som x64 så kan du köra en skiva med x64 och använda din nyckeln som du har redan nu. Man kan se vilka program som ingår utan att vara reggad. Bara att klicka på länken på studentsidan.Hur ladda ner studentprogramvaror?
Betalade nyss en 3 månaders bonusmedlems avgift på 50kr via SMS. Jag är student på BTH och vill ha tillgång till Microsoft produkter via MSDN Academic Alliance -tjänsten. Detta är något jag haft tidigare via skolan och skulle kunna få nu igen. Men nu orkade jag inte krångla med det, så jag reggade mej här istället och tänkte att det skulle gå snabbare. Ja just det...
När jag går in på studenter/->Studentlicenser och sen längst ner på sidan så kan man mata in CSN-kortnumret. Men det går ju inte att klicka fortsätt, trots att jag nu är bonusmedlem. Vad gör jag för fel? Tycker även det är dåligt att man inte på förhand kan se exakt vilka programvaror som ingår. Jag har redan en riktig licens med Vista Business x86, men vill ha en 64bitars version då jag har 4GB RAM, som jag annars inte kan utnyttja fullt ut.
Hjälp mej nu!
mvh,
SebastianSv: Hur ladda ner studentprogramvaror?
Sv:Hur ladda ner studentprogramvaror?