Tja, Jag ligger nästan två veckor back på att rapportera- anledningen var att msdn var avstängd några dagar så jag inte kunde rapportera nya medlemmar. Fixar under helgen Okay, men då kommer det iaf. Det är ju bra, tack för svaret!Hjälp! Hur får jag academic Alliance?
Det är nu två veckor sedan som jag skickade in ett SMS och betalade 50kr för att bli bonusmedlem här, med förhoppningen att jag skulle få ett konto på academic alliance.
Jag har gått in på: Studenter -> Studentlicens -> Knappat in CSN-numret och bekräftat det. Det gjorde jag för ca 2 veckor sedan. Jag har ännu inte fått något mail från Microsoft och börjar nu tröttna på att vänta! Har jag gjort något fel eller varför tar det sådan tid?
Jag kan få detta genom skolan, men jag trodde det skulle gå snabbare att fixa detta än att vänta på att skolan skulle fixa det adminstrativa (sist tog det väl 2 veckor).
Jag är mycket besviken för att det tagit sådan tid! Och ja, jag har kollat så att det inte ligger i skräpfiltret eller något liknande. Om det är av intresse så har jag spray-mail.Sv:Hjälp! Hur får jag academic Alliance?
Sv: Hjälp! Hur får jag academic Alliance?
/Sebastian