Kollade min profil. Står bla. Du får poäng när du skriver artiklar, postar länkar osv. Det enda poängen används till, vad jag vet, är att det krävs minst 200 poäng (eller att man är BM) för att tillgång till MSDN-AA (gratis tillgång till många av Microsofts mjukvaror för studenter). Det står också att du har hjälpt andra så mycket eftersom du har hög poäng! All heder till dig!!! Bör tillägga som en person frågade att förutom detta så skall du kunna validera dig att du är student med ditt mecenat, csn eller studentkort. Se mer i menyns studenter till vänster. Jag trodde att man fick en poäng för varje gammalt dåligt skämt man har dragit i forumet. mmm.... MSDN vet jag ju vad det är. Academic Alliance (för studerande) <b>Academic Alliance (för studerande) </b>Totalt intjänade poäng
Totalt intjänade poäng: 2620
Vad menas ? är jag med i ett lotteri :-? som BingolottoSv: Totalt intjänade poäng
/ThomasSv:Totalt intjänade poäng
Sv: Totalt intjänade poäng
http://www.pellesoft.se/area/students/msdnaa.aspxSv: Totalt intjänade poäng
Sv:Totalt intjänade poäng
Men MSDN-AA !? var för skall det finnas MSDN för just AA, (Anonyma Alkoholister) ?Sv: Totalt intjänade poäng
Snart kommer ett nytt erbjudande till småföretagare. Kolla framsidan inom någon vecka eller såSv:Totalt intjänade poäng
Är inte det nästan samma sak ;-)