Hej allesammans. I går färdades jag 16 timmar, passerade 9 tidszoner och äntligen framme i ett ca 22 grader varmt LA. Klockan är nu snart 6 på morgonen, hos er 3 på eftermiddagen och bilarna utanför hotellet börjar vakna upp. Det är bara dagarna före TechED nu och snart drar kalaset igång. Då har du Jet-Lagg. Sven, angående "jet".. Jag var på flyguppvisning av Jas 39 Gripen.. "Jet"-motorer..Då var man i Los Angeles
Jag och två kollegor från Connecta är här och skall bevaka vad som sägs och hörs från alla event denna vecka och chanserna är väl relativt små att det skulle gå att göra - så troligen kommer vi gå på de event som vi anser oss mest intressanta.
Kollegan hade lite ont i magen igår efter en pizza på Chicagos flygplats men förhoppningsvis är han bättre idag. Om, har inte pratat med honom - har vi diskuterat att åka till Universal Studios för att få en liten inblick i hur film görs -eller rättare sagt, hur amerikanarna gör show.
Nu skall jag hoppa in i dushen, sen ner och äta frukost för att se vad dagen har att erbjuda. Jag tänker försöka rapportera lite om veckan och förhoppningsvis kunna berätta lite vad som händer på TechED.
Förresten, under veckan kommer ni som har MSDN-AA också kunna hämta hem Windows 7. Jag fick information att den kommer där så jag skall lägga upp den så fort det går. Återkommer där också!
Vi hörsSv: Då var man i Los Angeles
Synd att det är försent,annars kunde du ha ställt upp i Vasaloppet med dina Lagg.
Kolla om du ser några flygande grisar.Sv:Då var man i Los Angeles
Det flög mellan 180 till lite över 1000 km/h och hade en fin uppvisning.. JÄÄÄÄVLA vad det dånar, man var ju tvungen att hålla för öronen ordentligt (de flög på väldigt låg höjd ibland, vääääldigt fort)