Hejsan! Hej, när det gäller internetbank så måste du betala in via postgiro på din egen bank. Det enda shoppen hanterar idag är kreditkort eller betalning via faktura. På framsidan kan du också betala via sms. Omöjligt att skaffa bonusmedlemskap
Jag hade tänkt mig att skaffa ett bonusmedlemsskap här på pellesoft och går då in i "hamdla på pellesoft". Så långt allt bra. Jag väljer vidare att köpa ett bonusmedlemsskap som student och kommer då till en sida för att betala. Här börjar problemen.
Jag väljer att betala med internetbank, men inget hönder, och trycker jag nästa så står det endast att jag ska välja betalningssätt. Detsamma gäller för alla andra alternativ. Vidare när man letar runt på forumet och sedan tar sig tillbaka verkar enda sättet att lägga till ytterligare ett medlemsskap, och då står det att två medlemsskap ska betalas. Jag har letat mycket, men lyckas inte hitta om man kan administrera de saker som ligger i "varukorgen". Finns det något sätt att göra det på, och hur ska man göra för att betala. Allt detta har prövats både i firefox 3.0.11 och i internet explorer 8.Sv:Omöjligt att skaffa bonusmedlemskap
Så, just "via internetbank" - där slutar tjänsten tyvärr.
Däremot, betala via kreditkort skapade precis ett fel som jag måste se över! Dock kommer det inbetalningar så det är inte frekvent, återkommer där.
När du klickar på nästa skall du få följande text:
För att betala via postgiro eller internetbank behöver du bara uppge postgiro: 33 60 89 - 8. Betalningsmottagare till detta konto är Angalia AB. Se till att ange ditt userid så vi ser vem betalningen kommer ifrån. Betalningen brukar ta 4 arbetsdagar innan det aktiveras.