Tyvärr har ingen tagit personligt ledarskap och säga till via ett mail eller liknande till mig så jag visste inte att sökning och vissa forum inte fungerade. Detta lagade jag på 1 minut. Hade någon varit lite framåt istället för att klaga och vara passiv hade det avhjälpts långt tidigare. Du har ju skrytet så mycket att fel rapporteras till dig direkt och lagras i en databas! Och att du dessutom får mail om det när något fel genererats... Felet har varit där ända sedan hela forumet på pellesoft var paj (för ett tag sen). Det var troligen samma fel som var kvar. Det försvann dock av sig själv på forumet eftersom C#-inläggen blev gamla och inte visades där längre. Det skulle vara trevligt om man när man får upp en felsida direkt får fram en liten ruta där man kan skriva vad man gjorde när felet uppstod och skicka. Var inte meningen att klaga, men man fick ju som sagt information om att det skickades mail etc... Men bra att det fungerar. Då är det bara att köra igen.sökning och c¤ forum fixat
Snälla, maila istället när något inte fungerar istället för att bara tro att inget görs.
/PelleSv: sökning och c¤ forum fixat
Sv: sökning och c¤ forum fixat
Sv: sökning och c¤ forum fixat
Jag rapporterade för ett bra tag sen att sidan
http://www.pellesoft.se/communicate/user/details.aspx?uid=19600
inte fungerar men den är fortfarande nere. Jag förstår att du blir sur när man skriver här i forumet när något inte fungerar. Men om felrapporteringsfunktionen inte ger resultat blir det ju tyvärr att man söker andra vägar.Sv: sökning och c¤ forum fixat
/Benny