Jag har fått många rapporter om att det är problem och Microsoft har också rapporterat att de haft problem med nerladdningarna. Hur går det? Fungerar det för er nu? Funkar inte. Försökt med windows 7 64 och 34 bit SWE samt Windows XP, men kommer ingen vart. Får försöka igen! Två gånger har den laddat ner till 100 procent, men iso-filerna har varit på ca 500 Meg istället för ca 2 GB. An error has occured De verkar ha stora problem med servrarna av någon anledning. Jobbigast är att jag kan inte påverka detta så mycket. Jag hör av mig så fort jag får någon ny information (vilket verkar gå trögt). Jag får också bara undrar är det möjligt att du skulle kunna lägga upp det på den här serven så man kan ladda ner det? eller finns det juridiska hinder? Jag lyckades ladda hem två iso-filer för ett par dagar sedan. Så det verkar som att det fungerar nu. Toppen, jag har slutat få mail så det verkar vara igång rent generellt. skönt och tack för ert tålamod! Har inte provat på över 1v nu, men den sista jag laddade hem fungerade fint :) Har försökt ladda ner Vista Business x64 hela eftermiddagen. Först stoppade den vid 20% och kunde inte starta en 'resume' på en timme. Senare gick det att göra resume och fortsätta till ca 50% där den dog igen. Försöker få igång resume igen men det är tvärstopp nu. Jag kompletterar inlägget med den senaste felkoden: "Error Code: SDC00400" Fortfarande samma felkod när jag försöker idag. Någon som vet vad som händer?Hur går laddningarna från MSDN-AA?
Sv: Hur går laddningarna från MSDN-AA?
Laddade ner Win7 X64 SWE men när den är klar så ligger filen på 1.6 GB vilket inte är hela.
Testade två gånger till efter det och första gången stannar den på 20% och andra på 21%.Sv:Hur går laddningarna från MSDN-AA?
Har försökt ca 25 gånger totalt, men nedladdningarna har stannat innan 100 procent.
Fick nu detta när jag skulle försöka igen:
Error Code: ELMS70072
ERROR 70072: Install limit has been reached, which is typically caused by:
(a) the customer having attempted to download a product too many times to different folders (it is possible that no downloads have been successful)
(b) the customer having already successfully downloaded/installed the software, and now wanting to download again.
Please submit a request for help using the Support section of your campus storefront.
Kan du nollställa mina nedladdningar, så jag kan fortsätta att försöka?Sv: Hur går laddningarna från MSDN-AA?
The delivery client has encountered an error and is unable to continue.
Please review the error and try again.
Error Code: SDC00400
Unable to complete the download, which is typically caused by:
(a) an error in the configuration of the download package, usually due to a bad hosting location
(b) no Internet connection found
(c) Internet connection lost
(d) a firewall or proxy server between the client station and hosting location, or
(e) insufficient disk space to download.
Sv:Hur går laddningarna från MSDN-AA?
An error has occured
The delivery client has encountered an error and is unable to continue.
Please review the error and try again.
Error Code: SDC00400
Unable to complete the download, which is typically caused by:
(a) an error in the configuration of the download package, usually due to a bad hosting location
(b) no Internet connection found
(c) Internet connection lost
(d) a firewall or proxy server between the client station and hosting location, or
(e) insufficient disk space to download. Sv: Hur går laddningarna från MSDN-AA?