Jag tänkte läsa din s.k detaljerade beskrivning av hur forumet fungerar, så jag tryckte på din länk.. Det vet du väl Alle att du inte skall anmäla fel här i forumet? Anmäl dem på rätt ställe, så blir de garanterat fixade. Och garantin är på livstid! Med det menas att man får vänta en livstid på att det skall bli fixat, samt att garantin upphör när livstiden tar slut. som vanligt vågar inte pelle kommentera nått när jag skriver.. det är bara när hans åke skriver nått han svarar när det gäller kritik Jodå såklart jag gör - men varit i spanien i 9 dagar så jag har inte sett detta förrän nu. inte ens läst ett mail faktiskt, riktigt skönt! DÅ förstår jag varför du intes varat,, Ohhh, gött, Spanien är fint :D Hur varmt har det varit där?? Yo entiendo todos los idiomas. Pero me resulta difícil escribir, más fácil hablar con ellos. Det var inte så varmt, 20 grader - som här, men solen var desto varmare. Är relativt bränd just nu - kliar som attan! Jobb praktik -> Samtliga jobb Tackar, såg inte att det var fliken "samtliga jobb" som refererades till som fel. Kontrollerar ...Fel fel fel!
http://pellesoft.se/documents/pellesoft%20dokumentation.doc
Den fungerar inte!
När jag trycker på Jobb, praktik / karriär får jag fel
Service Unavailable
HTTP Error 503. The service is unavailable.
Angående din länk till "Tävlingar".. Är det motiverat att ha kvar den på sidan när senaste tävlingen var 2007? Kanske lite inaktuellt???
Här har du lite saker att fixa! VarsågodSv: Fel fel fel!
Sv:Fel fel fel!
Sv: Fel fel fel!
Sv:Fel fel fel!
Ps. jobb praktik - får inget fel, får du det ?
Dokumentationen, nu finns filen där igen.
Tack!Sv:Fel fel fel!
/ start / 500
500- Ett internt fel har uppstått
Felet har uppstått i filen: /communicate/job/listings.aspx
Sidan har utfört ett fel och avbrutits. Felet rapporteras nu automatiskt till oss.
Vi ber om överseende och rättar till detta problem fortast möjligt. Vänligen prova igen om en stund för att se om felet är avhjälpt. Tack för visat tålamod.Sv: Fel fel fel!