Jag tycker inte om placeringen av reklamen på sidan. Den smälter inte in speciellt väl med resten av layouten. Det går inte få en stående banner till höger om resten av sidan istället? Jag tror det skulle smälta in bättre. För min del är befintlig placering bäst. Van vid denna placering ifrån andra fourm Jaha, det ska vara reklam där. Jag satt precis och funderade på om det alltid har varit ett sånt där tomrum högst upp (tur att Adblock finns :-)). Tack för era kommentarer. Jag håller på att städa upp eventuella brister! Kommer säkert missa en massa.. Jag tycker det är katastrof. Den trycker ju ner hela sidan en ordentlig bit. Reklam ska passa in i designen, inte förstöra den. Jag blir irriterad när jag möts av Nu när reklambannern är borta så skulle det vara trevligt att "få tillbaka" utrymmet också så att man slipper scrolla sidan så mycket. Tog inte bort för att ni kommenterade detta - däremot var ersättningen inte vad vi hade kommit överrens om. Skall krympa toppen!Reklamen stör upplevelsen
JohanSv: Reklamen stör upplevelsen
Sv: Reklamen stör upplevelsen
Helt klart borde placeringen vara på sidan. Och personligen anser jag väl att dom många felen på sidan borde fixas innan man lägger in något som anses som negativt för en besökare.
ThomasSv:Reklamen stör upplevelsen
Sv:Reklamen stör upplevelsen
Hade varit bättre att ha den i det mörkgrå fältet där sökfunktionen är eller på nåt annat sätt som inte påverkar sidans storlek och hur långt man måste scrolla.Sv: Reklamen stör upplevelsen
Grattis du är 999 999 besökaren du har vunnit bla bla bla....
När det sker 4 ggr i rad så är det bondfångeri på hög nivå.Sv: Reklamen stör upplevelsen
JohanSv:Reklamen stör upplevelsen