Hej Ernst Rolf, Edvard Persson , Lasse Dahlqvist och Harry Brandelius med Gamla Nordsjön går alltid hem. Om man inte är speciellt intresserad av nån särskild genre, så är här ett tips som brukar funka. Beror lite på hans smak, dom flesta i den åldern gillar ju pop. Antagligen är det sånt som spelas på radio, sån där eurovisionliknande musik. <b>Ge en man en fisk, och han har mat för dagen, lär en man fiska, och han har mat för livet!</b> Om du känner din son borde du veta vad han gillar för musik ?? Eller du borde åtminstone höra vilken musik som spelas, för ungdomar har väll inte hörlurar på sig nu för tiden..... Alexander: Spelar han musiken så har han den ju redan :) Hittade en billboardlista med top 100 som jag tror kan vara bra att utgå frånVad lyssnar 13-åringar på för musik?
Min son är 13 och jag tänkte försöka få ihop en trevlig spellista till honom. Vet ni möjligen vad det är för musik som är inne för barn i den åldern?Sv: Vad lyssnar 13-åringar på för musik?
Sv: Vad lyssnar 13-åringar på för musik?
Gå in på valfri webbshop som säljer musik, leta upp topp-10-listan och ladda ned dem :-)Sv: Vad lyssnar 13-åringar på för musik?
Finns ett ordspråk i stil med: Ge en man en fisk, och han har mat för dagen, lär en man fiska, och han har mat för livet!
Gäller väl här också, lär honom ladda ner musik (kanske till och med lagligt) så kan han alltid ha den musiken han gillar :)
Finns kanske något sorts presentkort på itunes eller liknande du kan ge honom.Sv:Vad lyssnar 13-åringar på för musik?
En variant: Tänd en eld åt en man och han är varm för dagen. Tänd eld på mannen och han är varm för resten av livet.
ThomasSv: Vad lyssnar 13-åringar på för musik?
Sv:Vad lyssnar 13-åringar på för musik?
Sv: Vad lyssnar 13-åringar på för musik?