Hej allesammans, För att citera Niklas: Hej! Klart att det ligger i något vad som sägs. Thomas, har du några bra förslag på att öka aktiviteten i form av fler inlägg, spännande trådar, engagerade medlemmar osv? Nej, men jag tror på att skapa en fungerande plattform för besökarna så att dom enkelt och problemfritt kan skapa fler inlägg, spännande trådar och engagera medlemmar. Bara för att en användare inte loggar in så ofta eller gör många inlägg betyder inte det att man inte är aktiv på den här sidan... Jag loggar sällan in men är här ofta och kollar trådar, letar information osv. Och vill inte bli borttagen :o) Bra svarat Catharina Augrell. Det är jätteroligt att många är inne och jag tycker det skulle vara roligt om vi kunde dra igång lite diskussioner igen. Någon måste börja så även om det ligger en kvarts miljon svar i databasen så borde det komma lite nya funderingar att diskutera :)Fantastiskt - 30.000 medlemmar
Jag såg precis att snart passerar vi 30.000 medlemmar. På techDays sprang jag på Johan Djupmarker vilket var otroligt roligt- han är väl medlem 40 eller något. Känns som vi skulle ha någon form av jubileum för att fira detta!
Oavsett , 11 år senare är det så många medlemmar och fortsätter. Stort tack allesammans!Sv: Fantastiskt - 30.000 medlemmar
"Som jag och andra så många gånger sagt innan, kan du inte dra ut en lista på antalet medlemmar som har varit inloggade senaste månaden/året?
Och då gärna också ta bort de som totalt har skrivit färre än 5 inlägg, de kan man nog inte betrakta som aktiva?"
ThomasSv: Fantastiskt - 30.000 medlemmar
Jo, det var kul att träffas! Lite kul, jag pratade med en kollega på TechDays och vi sa du borde nog vara där, just då står du 2 meter bort :)
JohanSv:Fantastiskt - 30.000 medlemmar
Men Vi som varit med från början älskar denna site.
BRAAAAAAAAAAAAAAAA Pelle Keep up the good spirit
Sven som glädjs för sitt nya ModemSv:Fantastiskt - 30.000 medlemmar
Sv: Fantastiskt - 30.000 medlemmar
Sen så påstod jag ju aldrig att det var dåligt med aktivitet här, utan ville bara ha lite mer detaljerad statistik. Tror dock att vi alla kan räkna ut det och att du med ditt svar bekräftade det också.
ThomasSv: Fantastiskt - 30.000 medlemmar
/CSv:Fantastiskt - 30.000 medlemmar
Skulle jag registrera varje ggr så blev det många ggr.
Har inte LogIn automatiskt
Nä.... självklart man går in o kollar.
Något tänder eller så gör det inte.
Mycket "bullshit" får man läsa ;-)
Jag är inte straffri :-)Sv: Fantastiskt - 30.000 medlemmar
Rocka på!!