Hej, den är lite klurig för du måste vara inloggad först. Jag loggar alla inlägg som du läser och därifrån kan jag avgöra om du har läst det eller inte. Utgår från att du var inloggad när du testade? Ser över rutinen - har nämligen inte ändrat på den ... Om jag inte var inloggad så hade jag ju inte kunnat kommentera det eller? ;) En fråga i anslutning till detta; Hur ser man om ett inlägg är läst eller inte? Det har jag tagit för givet att det har med Fet text=Oläst att göra, som brukligt är. Japp, oläst skall vara fetstilt och kan bara hanteras när man är inloggad. Regelverket är att när du sist var inloggad så stämplades en tid - de inlägg som är skrivna efter detta är således inte lästa och blir fetstilta. Då får jag nog gå och kolla mina ögon för jag ser inte skillnad på inlägg jag vet att jag INTE läst och ärenden jag vet att jag läst (jag är inloggad). Kan man göra det ännu tydligare för oss handikappade :-) ? Går man in på gamla Pellesoft och läser och tillbaka hit, så är de markerade som lästa.Sv: Ibockning av Endast olästa
Sv:Ibockning av Endast olästa
Sv: Ibockning av Endast olästa
Sv: Ibockning av Endast olästa
Rättelse : När jag går in på ett enskilt forum, t ex skrivklåda, så ser jag skillnad, men jag ser ingen skillnad på den första sidan...Sv:Ibockning av Endast olästa
Samma med men inloggning, loggar in här varje gång för inloggningen sparas inte,
men loggar jag in på gamla så ligger den kvar även på nya. hmmmm
Så med andra ord så får man köra båda parallellt för det ska bli rätt.
PS!
Kör Opera som jag gjort i alla år här som funkat bra.