Saknar du sådana !? Av en slump råkade jag gå in på http://dev.pellesoft.se/ och såg att den gamla versionen finns kvar där och verkar fungera som vanligt. http://dev.pellesoft.se/ Delvis det som folk har klagat på och det som jag tog upp i iMailet. Heare Heare Heare. Då jag är ytterst tveksam till att hålla med SÅP i någon som helst åsikt från honom, Håller nästan med dig Tege, förutom lättorienterat. Man brukar använda pyramiden vid kvalitetssäkring.Rådgivare !
Idiotiskt att släppa halvfärdiga objekt på öppna marknaden.
Min son och jag körde en Skypeutveckling två år innan den var färdig
Inom en sluten liten krets. djä... tur för Vi var bäst när den blev klar.
Den skada som Vi nu ser kommer att ta år att reparera.
Samma som MS Vista och Vb4 mfl MS shit.Sv: Rådgivare !
Vem kunde tro att det skulle kännas skönt att komma tillbaka till gamla Pellesoft? :-)Sv:Rådgivare !
Ohhhhhhhh så bra !
Så djä... bra.
Pelle kolla och njut, din site var bra.Sv:Rådgivare !
När till och med den gamla versionen, som jag absolut inte var något fan av, är bättre än den nya så är det inget annat än ett misslyckande.Sv: Rådgivare !
<b>När till och med den gamla versionen, som jag absolut inte var något fan av, är bättre än den nya så är det inget annat än ett misslyckande.>
Misslyckandet är att du publicerar en sådan dålig förstaprodukt.
Stort sätt är det bra att du förnyar dig. Men !
Citat:
"Vattnet som runnit förbi driver inga kvarnar."
Sven din vän och supporterSv:Rådgivare !
Då vi legat i trätomål på denna site med jämna mellanrum,
Men dock i detta spörsmål gällande den nya site'n är jag benägen med att hålla med SÅP
och då även Tomas i att den gamla utformningen var bättre.
Både handhavandemässigt, estetiskt och lättorienterat.
..Sv: Rådgivare !
Det är ett nytt sätt som man måste vänja sig vid. Allt nytt är ju i grunden svårare än det man är van vid,
även om det är "tungarbetat". ;-)
Så jag tycker att detta "stuket" kan få sin chans, men Pelle måste fixa till felen fort och
INNAN han bygger på mera.
Sedan är det bara svårare och svårare likt en pyramid uppifrån
som varit begravd i sand. Ser mycket bra ut först, men vid utgrävning så är felen så stora att det rasar.Sv: Rådgivare !
Kostnaderna ökar för företaget ju längre ner pyramiden =
närmare kunden som felet hittas.