En funktion som inte ännu är klar, men jag arbetade en liten stund på den. En fråga från en dum en, men hur är det tänkt att den ska funka? Det vore ju topp om den som skriver tråden fixar det själv när han är nöjd med svaret. Tjena! Hej Sven *LOL* betyder "Laugh Out Loud", dvs. skrattar högt. Så kommer stjärnan R-mus in och fixar probelmet så klart. Det borde också finnas en fuktion som beskriver hur han gick tillväga för att lösa problemet om han själv kom på hur han gjorde det,Ni ser "löst" i forumet
/PelleSv: Ni ser
Ska den som har lagt in tråden kunna sätta den som löst eller?
Om inte så tror jag att den, tyvärr, kanske kan missbrukas.
Anna-KarinSv: Ni ser
Gå på det Cougarina // R-musSv: Ni ser
Bara ett litet inlägg om detta med (Löst), kan det vara på det sättet att den som har lagt ut tråden är nöjd, men kanske inte den bästa lösningen på problemet så varför inte skriva (Nöjd) i stället för (Löst).
Tja
TobbeSv: Ni ser
Har du blivit skadeskjuten! eller går din kvällstid åt att klanka ner på sådant som inte stämmer överens med dina värderingar.
föresten vad betyder *LOL*.
Ps! Skiter totalt i att du sitter där på andra sidan och spyr.
Sv: Ni ser
SvenPons inlägg var ett "skrattande svar".
Han tycker antagligen att det var ett konstigt - nästan komiskt - förslag. Varför får man fråga Sven om, men jag kan tänka mig att det är för att det i så fall skulle sitta en ruta där man får fylla i om man är nöjd eller inte.
>eller går din kvällstid åt att klanka ner
Menar du att "Har du blivit skadeskjuten!" är ett trevligt, icke nedklankande svar?
En sak är väl om Sven har en hård attityd, men att inte tåla att folk motsäger sig ens förslag är ju löjligt.
/Niklas JanssonSv: Ni ser
Pelle vill inte att det ska ta mer plats i databasen (inte mycket mer ialla fall) och alla vill ha (nästan alla) så man kan se när det är löst eller inte.
För att kompremisa det hela så fixa en funktion för adminen på tråden att klicka i om man har löst frågan. Om frågan är löst skrivs det som (LÖST) i slutet av överskriften precis som folk gör nu. fast man slipper grångel med att ändra.
Fast det är klart, kan ju hända att det ser konstigt ut. Då kan man ju ha en stjärna i kanten precis brevid där raden för "löst?" "J" sitter.
Ta-ttatta // R-musSv: Ni ser
så folk som har samma problem kan fortfarande få hjälp från inlägget...
Det brukar vå så ibland att dom löser det själv och inte skriv hur dom gjorde.. Ganska irriterande..
Eller?
//Micke