Så räkna med att du har den på tisdag eller onsdag nästa vecka. Tjohoo!!! då kan vi gå runt och vara riktigt snygga på stan sen... =) T-shirts klara, hämtar och postar dom på måndag kväll! Så du menar att vi är tvungna att vänta tills tisdag-onsdag? Vet inte om jag klarar att vänta så länge. Samma här, vill ju vara snygg och vacker och stoltsera med min Pellesoft T-shirt en bra anledning att langta hem ;) oj oj oj nu börjar det pirra i magen... snart är den här... *JiPpI* // R-mus Är det bara jag som inte fått någon eller har det blivit "fördröjning" i leveransen? ;-) Fördröjning, det var 9 som inte hade betalat! Ingen fara, ju längre väntan desto mer spänning... ;) Nicke hoppar jämmfota när posten kommer på måndag =) HejT-shirts levereras nu på fredag alternativt måndag
Obs. Om inte adressen på ert visitkort stämmer, skicka då ett vanligt mail till mig och uppge vart ni vill ha den/de skickade - pelle@pellesoft.nu
Hälsningar
/PelleSv: <b>T-shirts levereras nu på fredag alternativt mån
/EmmaSv: T-shirts levereras nu på fredag alternativt mån
;O)Sv: <b>T-shirts levereras nu på fredag alternativt mån
Anna-KarinSv: <b>T-shirts levereras nu på fredag alternativt mån
ha det supert!
TomSv: <b>T-shirts levereras nu på fredag alternativt mån
Sv: <b>T-shirts levereras nu på fredag alternativt mån
/Johan
PS. GRATTIS på födelsedagen Pelle!Sv: T-shirts levereras nu på fredag alternativt mån
Men nu är det väldigt nära, beklagar denna fördröjning..
/JohanSv: <b>T-shirts levereras nu på fredag alternativt mån
Sv: <b>T-shirts levereras nu på fredag alternativt mån
Kan du inte skicka till de som har betalat, eller tröjorna kanske är på väg?
De som inte har betalat får vacker vänta på sina, alt att de går till de som står på kö till nästa omgång.
Anna-Karin.
ps
Vet inte om rubriken stämmer längre?!
ds