Har nu fått imail 2 ggr och då finns en knapp längst ner där det står svara/skriv mail. Hej Hihihi.... Lite anorlunda design. Istället för att hopa till ett svars formulär skriver du svaret direkt och skickar med svara. > Har hänt några gånger att jag oxå klickat på svara och skickat ett tomt Mmm - det BRUKAR ju annars vara att man först trycker och sen skriver. Jag har gjort som Andreas några gånger, men det är bra att det inte är som allt annat är, man måste ju tänka efter före... Jag håller med om att det kan vara förvirrande. Men det som man tjänar här är att slippa klicka på svara, skriva och sedan skicka igen (alltså du tjänar en omladdning av sida på detta). Jag komme skriva om communityn sedan - och då beakta alla kommentarer och synpunkter!Att svara någon på imail
När jag trycker på den TRODDE jag att ett svarsformulär skulle komma upp - men båda gångerna har inget hänt.
Varför?
Ethár - som nu går in på vederbörandes visitkort och trycker på deras mailadress för att svara (lite bökigt).Sv: Att svara någon på imail
Du skall svara överst på det inkommand brevet
Här
-----------------------------------------
Och sedan trycka Svara.
Dvs Skriv först svar sedan tryck
Du skall gå och lägga dig Nu klockan är mycket :-)
mvh
SvenSv: Att svara någon på imail
Jaså var det sååååå enkelt.
...det är bra att du "håller reda på mig" SvenPon! Nu är jag pigg och utvilad, för jag gjorde ju som du sa förstås...
Ha en fin dag!
EthárSv: Att svara någon på imail
Har hänt några gånger att jag oxå klickat på svara och skickat ett tomt imail. Sv: Att svara någon på imail
> imail.
Det har aldrig hänt mig. Däremot har det hänt ett par gånger att jag tryckt på "Återgå" istället för "Skriv och svara" när jag ska skicka ett brev. Återgå-knappen är ju default och sitter till vänster där OK normalt sitter medan "Skriv och svara" sitter på "Avbryt":s plats.Sv: Andreas Hillqvist
Fast man SKA ju inte ta saker och ting för givna här världen...
Jag får väl tänka mig lite för hädanefter innan jag trycker. Bara man vet om reglerna så är det ju lätt att följa dem hihi.Sv: Andreas Hillqvist
Sv: Andreas Hillqvist
Hälsningar
/Pelle