Jag testade den nya förstasidan med webläsaren Opera, det blev väl inte jättelyckat med menyn... Hej Stämmer , den nya menyn visas bara för IE webbläsare. Jag vet inte om jag skall använda den eller inte, så jag har den på test ett tag. Som ni ser är det bara framsidan som har denna meny för närvarande. > <b>Jag vet inte om jag skall använda den eller inte, så jag har den på test ett tag.</b>Nya menyer vs Opera
Under besöksräknaren står det "Sedan 2002-08-20", visst är pellesoft välbesökt, men över 700000 besök är kanske lite väl mycket på ett dygn...
/JohanSv: Nya menyer vs Opera
Vad jag vet så är den anpassad för IE för tillfället, de andra brusarna kommer väl när/om Pelle bestämmer sig för att ha kvar menyn.
Anna-KarinSv: Nya menyer vs Opera
/PelleSv: Nya menyer vs Opera
Jag vill bara säga att jag trivs hyffsat med den nya menyn! Utseendet spelar mig mindre roll. Det viktigaste, IMHO är att det blir text och inte bilder som det är idag. Fastän att jag sitter på bredband så "ser man" när bilderna för menyn laddas ner/"ritas upp". Och hur det är när jag sitter på hotell och surfar med mobiltel ska vi bara inte prata om! :-/
Så en meny bestående av text-länkar är helt klart att föredra tycker jag!