http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,196602,00.html ..Om dessa uppgifter stämmer (Telia ADSL) så måste jag ändå skatta mig lycklig (gör det varje månad vid lön..skattar asså) Jag brukar generellt ligga på 80 kb/s IN och (döm om min förvåning) 120 kb/s UT... BBB rockar. :-) BBB har ju gått ner hur många gånger som helst den senaste veckan (i alla fall där jag bor). jag hade BBB när jag bodde i täby. Inge lagg överhuvudtaget, inte PL och ruskigt snabb o stabil lina.. Jag har bara ett 56 modem och det är jag nöjd med för om jag behöver ladda ner så kan jag använda Högskolans fibernät och det går grymt snabbt. Jo deras dhcp-servrar är ju inte alltid så stabila .. men annars är BBB väldigt bra, det enda jag saknar är fast ip men det gör inte så mkt.Aftonbladet testar olika bredband..
/PelleSv: Aftonbladet testar olika bredband..
Jag tackar o tar emot, hi hi hi hii
/Juha
[EDIT] Jag bor nästan mitt i stan o ADSL är ju som bekant lite avstånds-beroende... [/EDIT]Sv: Aftonbladet testar olika bredband..
Rekommenderar dem varmt. (nej, jag jobbar inte åt/för dom)
Det bästa bredband jag haft (hade GavleNet tidigare men dom var ruggigt instabila).
Peter. Sv: Aftonbladet testar olika bredband..
Bara för att dom har tjock bandbred betyder det inte att dom är toppen, men det e klart fick jag chansen skulle jag byta direkt =)
tar ju förisjutton 3 och en halv timme att tanka en film med Telia Adsl
Ska till skolan och räkna matte nu bye =) // R-musSv: Aftonbladet testar olika bredband..
Sv: Aftonbladet testar olika bredband..
Enbart våran labb dör vill plockar ihop och sätter ditt har en egen 10 Mbs lina :)Sv: Aftonbladet testar olika bredband..