På framsidan har ni sett att en ny pellesoftare presenteras varje vecka. För att kunna fortsätta med det så behöver vi nu några som först å främst vill bli intervjuade och därefter även någon som kan tänka sig att ställa frågorna. Jag tycker att intervjuerna är jättetrevliga!Är intervjuerna trevliga?
Cougarina har dragit ett stort lass och varit jätteduktig här och önskar nu bli avbytt för en stund. Så nu söker vi avlastning för att få tag på någon intresserad som kan tänka sig att intervjua. Det görs företrädesvis i chatten. Du får tillgång till ett administrativt system på pellesoft för att mata in och underhålla intervjuerna som sedan släpps med automatik en gång per vecka. Så det är en intervju som räcker per vecka. Man kan dock arbeta i förväg och ta flera på ett bräde.
Därefter söker jag villiga personer att bli intervjuade och presenterade på pellesoft. Om du är intresserad - skicka då in din intresseanmälan i forumet så tar vi kontakt med dig. Du behöver bara skriva att du är intresserad, det räcker. Om ingen är intresserade så tar vi istället ett uppehåll tills det finns intresse igen.Sv: <b>Är intervjuerna trevliga?</b>
Skulle dessutom gärna se att det gick att läsa äldre intervjuer någonstans, eller det finns kanske redan? Jag har inte hittat det i så fall.
Jag tror att en del känner sig lite "dumma" genom att man ska be om att få bli intervjuad. Man skulle kanske kunna ha ett alternativ på community korten där man bockade för ett alternativ om man skulle kunna tänka sig att ställa upp på en intervju, inget "bindande" såklart. Men det hade gett en indikation på om personen är intresserad eller ej. Sen hade man kanske kunnat skicka ut ett tiotal förfrågningar via iMail per vecka, någon borde ju nappa.Sv: <b>Är intervjuerna trevliga?</b>
Jag kommer idag att lägga upp 3 intervjuer till, så om det eventuellt kommer någon och löser av mig så är det inte panik det finns en några intervjuer upplagda.
Ett förslag för att underlätta är att man har fasta frågor som man alltid ställer + att jag tänkte att man kunde göra en staffett, att man skickar en fråga vidare till nästa person.
Anna-Karin