Vet att man inte skall skriva strunt här men kunde inte låta bli... Jag tycker att jag hade otur så det räckte igår ... Jag har, än så länge, haft tur. Du kan väl försäkra den? Bra om den blir sjuk. Tjena, Hej >håll tummarna, för det ska inte bli bra Hade en visning av ett system för mina kollegor och chefer. Hej Men dagens bästa var nog ändå: >Du kan väl försäkra den? Bra om den blir sjuk. Glömde att jag ÄVEN vann högsta vinsten på ett vinlotteri på jobbet, så jag fick med mig en flaska (hyfsat) fint vin hem... Jonber: Fredagen den13:e
Vidskeplighet? Har det hänt något.
Min morgon började med att en dåre backade rakt in i sidan på min bil på parkeringsplatsen. Kul start på en solig dag.
En ny dörr på väg......
/BenkeSv: Fredagen den13:e
Min leguan dog och min vattekokare likaså. Leguanen var i alla fall över åtta år så där finns flera förklaringar även om det känns trist.
Eftersom det inte finns någon garanti på ödlor så får jag nöja mig med att nyttja den på vattenkokaren och få en ny sådan i alla fall.
Ha en bra dag.
/EESv: Fredagen den13:e
Kunde nämligen regga nicket Hjorten på DALnet, har väntat i ungefär två år på det.
/HjortenSv: Fredagen den13:e
Vet inte om det finns livförsäkring för djur. Skulle du ju fått lite pengar till en ny.Sv: Fredagen den13:e
själv ska jag ut och segla idag, håll tummarna, för det ska inte bli bra
väder...
/EmmaSv: Fredagen den13:e
>Segling
Det blir inte trevligt.Ni kommer att få hårda nordliga vindar.
SvenSv: Fredagen den13:e
väder...
vill du inte ha bra väder? =) // R-musSv: Fredagen den13:e
Trots att en hel del i systemet kom på plats så sent som igår kväll samt att visningen skedde på en otestad klient som dessutom skulle koppla upp sig via VPN-tunnel till en citrix-klient som sedan skulle visa systemet via en browser av okänd version så GICK det förvånansvärt bra, tror t om jag hann prata klart innan alla somnade! ;-)
Lämnade in tips och lotto dessutom, bara för att utmana ödet.. får väl se hur DET gick om några timmar...
Hälsar alla välkomna till lördagen den 14:e! ;-)
// QezSv: Fredagen den13:e
Och Göran Persson pucklade på borgarbrackorna
med stenhårda dräpande argument.
Det var en väldigt bra dag.
tycker
Sven PerssonSv: Fredagen den13:e
http://dev.vlt.se/frameset.asp?c=%2Fpub%2Fnyhet%2Easp%3Fart%5Fid%3D10964%26h%3D2&u=%2Flop%5Fsenastenytt%2Easp%3Ft%3D2%26r%3DFalse
Observera dock att jag är helt oskyldig. Jag var ledig igår. Men annars är det ett av tågen jag kör.Sv: Fredagen den13:e
>Vet inte om det finns livförsäkring för djur. Skulle du ju fått lite pengar till en ny.
Nja, i det här läget är det nog svårt att få teckna en sådan försäkring i alla fall. "Hej, jag vill teckna livförsäkring på min leguan som dog igår" ;-) Men annars tror jag nog att det ska gå. Kör de inte med sånt på bland annat travhästar av bättre modell?
"Vanlig" försäkring finns nog på det mesta, för veterinärkostnader och så då. Men jag har aldrig kommit mig för att kosta på det, mycket för att veterinärerna på ön (Gotland) inte har någon större expertis på reptiler ...
Nåja, fredagen var lugn i alla fall. Inga missöden alls. :-)Sv: Fredagen den13:e
Tyvärr sträckte sig inte turen så långt att jag fick någon att dela flaskan med, inte under fredagen i alla fall ;-)
// Qez - ändå glad att det är lördagen den 14:eSv: Fredagen den13:e
Joddla med Siv? Är du från lilla Hässleholm eller? De är ju därifrån...
Magnus är tom min gamla gympalärare... =)
/Emma