Är DU intresserade av att bli bonusmedlem och hjälpa pellesoft ekonomiskt. Som bonusmedlem betalar du in 100 kr eller mer till pellesoft - är du ett företag och vill betala in mer än 300 kr så går faktura bra. För att i framtiden kunna säga att man i ett ganska tidigt skede bistod med lite stålars... Finns det ngt bank/postgiro? Man behöver väll inte skicka någon info till dig genom de där formulären för att bli bonusmedlem. Det räcker väll att betala med bank/postgiro till nummret: Hej, ja det enda ni behöver göra är att skriva ert medlemsnummer så jag kan identifiera pengarna till användaren. Om mottagaren Angalia AB kommer fram så stämmer det.Pellesoft behöver fler bonusmedlemmar
För att pellesoft skall kunna expandera så kommer alla bidrag vara viktiga - så hjälp gärna till om ni har råd. Att bli bonusmedlem innebär att du får lite extrafunktioner, exempevis bevakning i forumet, finesser i chatten, samt många rabatter att tillgå.
Detta är också ett sätt att se till att reklamklick, banners och liknande inte behöver finnas på sajten. Idag är drygt 200 bonusmedlemmar och jag hoppas att även DU kan ställa upp på ett hörn.
<b>Vad andra säger om att bli bonusmedlem:</b>
- För att stödja i allt jobb som du lägger ner och för att Pellesoft ska leva vidare
- Därför att jag förstod att det kostar en del att driva/utveckla Pellesoft!
- Fräcka röda färger när man skriver Trash i chatten, samt att pellesoft är värd att sponsra
- För att jag gillar det arbete som lagts ner på sidan och jag kände att jag ville bidra till vidareutvecklingen av den.
- Ville mest ha en egen välkomsttext när man kom in i chatten:)
- För jag tycker du gör ett så bra jobb med din sida och är värd en fortsättning samt kunna utvecklas ännu mer
-
Hälsningar
/Pelle JohanssonSv: <b>Pellesoft behöver fler bonusmedlemmar</b>
Sv: Pellesoft behöver fler bonusmedlemmar
Pelle svarar: http://www.pellesoft.nu/login/bonusmedlem/main.asp
(se menyn bonusmedlem)Sv: <b>Pellesoft behöver fler bonusmedlemmar</b>
33 60 89 - 8
och sedan märka betalningen med medlemsnr.
Internetbanker fungerar väll till sådant?
/en blivande bonusmedlem :)Sv: Pellesoft behöver fler bonusmedlemmar
Om ni betalar så räkna med 2-3 bankdagar innan ni flaggas om till bonusmedlemmar (gröna visitkort).
Hälsningar
/Pelle