Hej, jag har på test en ny funktion i forumet. Detta syns ENDAST på samlingssidan ännu. Klockrent! > <b>Nu saknar jag bara funktionen för att enkelt kunna avmarkera alla röda "N" med ett enkelt menyklick :-)</b> Egentligen så finns redan rutinen. Står det Ä och N så överstyr Ä och det finns alltså nya inlägg. En bra sak finns kan vara att visa en räknare på hur många som visat frågan. Exempel på detta finns bl.a. i www.webforum.nu Finns redan, se menyn (statistik ovan). Tja Hej Något är det som inte är helt rätt, en del trådar är markerade som L fast jag har olästa inlägg. Ser inget samband då inlägg i samma forum är rätt markerade både före och efter aktuell tråd...Ny funktion i forumet
När ni läser ett inlägg så får inlägget markeringen L. Om någon senare antingen ändrar sitt inlägg eller skriver ett svar i en tråd du läst, så får den markeringen Ä.
Som sagt, bara på prov - och för utvärdering.
Mycket nöje
/PelleSv: <b>Ny funktion i forumet</b>
Tack Pelle!
Nu saknar jag bara funktionen för att enkelt kunna avmarkera alla röda "N" med ett enkelt menyklick :-)
Detta för att slippa logga ut ur PS och sedan komma tillbaks
/UffeSv: <b>Ny funktion i forumet</b>
Ja jäsiken, en sådan funktion hade suttit kalas!
I övrigt instämmer jag med föregående talare, klockrent!Sv: Ny funktion i forumet
Jag kommer sedan fixa till så att ni slipper se N utan istället kan förlita er på att om det står L (läst) och N (ny) så är det nytt i inlägget.
Ni måste tänka på att användare som inte först läst ett inlägg behöver veta vad som är nytt fortfarande.
Hälsningar
Kan vara bra för att kunna se hur aktuellt inlägget/frågan är.
mvh RolandSv: Ny funktion i forumet
Bör väl då även påminna om att det finns något som heter (läs frågan igen) när du står och svarar på ett inlägg så får du frågan där enkelt.
Jag skulle vilja kunna se i vilka inläg jag har svarat i. Såklart med nån bra sortering/urval.
Kanske en favorit meny ?
/jonberSv: <b>Ny funktion i forumet</b>
Tycker att det i princip är ett djä... trams.
"Overkill" var ordet sa Bill just det sa Bull
Tycker jag också sa SvenSv: <b>Ny funktion i forumet</b>
/Johan