Om du ser ett inlägg som du inte tycker passar, skriv inte det utan iMaila/maila Pelle och be han kolla på inlägget eller den som är moderator för forumet sen får de ta beslutet om inlägget ska raderas eller inte. Jag svarar på detta, även om "den som tiger, ....varför inte en knapp...med namnet anmälan e d för varje tråd....än Imail? Bra skrivet Anna-Karin! Men _vart_ ser man vem som är forumets moderator? Hej, jag bör flika in rörande att man inte ser vem som är moderator. Då aftonbladet tvingades stänga forumet så berodde det på att dom hade moderator, alltså någon som granskade och godkände alla inlägg.Om inte inlägget passar?!
Varför skriver jag detta då?
Jo, för att jag vill slippa bråk och tjafs som kanske leder till att bra resurser försvinner från Pellesoft, eller att nya medlemmar ska skrämmas bort.
/Anna-KarinSv: Om inte inlägget passar?!
den samtycker", som man säger. Om inte annat
så blir det lite feedback, i a f, å inlägget försvinner
från de obesvarades "skara". :-)
/ChristerGbg Sv: Om inte inlägget passar?!
tycker
MWSv: Om inte inlägget passar?!
Ciao!
TomSv: moderator?
Genom att ta bort denna "benämning" så riskerar inte pellesoft att bli stämda om något skrivs eller sägs som man omöjligt hinner vaka över. Det hände en incident i somras och jag hoppas det aldrig skall hända igen.
Idag rapporterar ni trådar som verkar olämpliga och det förekommer såpass sällan att detta räcker gott.
Hälsningar
/Pelle