Hej alla ni som surfar runt dagligen, varför inte passa på att hjälpa till på pellesoft och bli reporter. Det enda du behöver göra är att anmäla ditt intresse genom att höra av dig till mig. Sedan får du tillgång till en adminsida här på pellesoft och kan där publicera ditt alster. Jaså, vad är det för poäng, de har jag inte sett till? ;) Fungerar det även för mig som bara surfar en halvtimme om dagen? Förut så pratades det om att en person skulle ha redaktionen i en vecka, sedan skulle nästa ta vid. Hoppas de tankarna har ändrats, för alla på pellesoft är väl inte arbetslösa så de har tid att sitta och leta nyheter en vecka. Håller med Jörgen.. Har nu fått reda på att mina poäng snart kommer, dock inte nåt jag bryr mig särskilt mycket om, men jag bad Pelle kika om det fanns fler som ville lägga till nyheter, så jag slipper vara ensam, så vi kanske kan vara 2-3-4 stycken som jobbar med det?Pellesoft söker fler reporters!
Det är inget svårt, tar inte mycket tid heller - så passa nu på att prova, du hjälper andra och är deras kunskapskälla. Varje publicerad nyhet belönas även med 5 poäng och det innebär att du samlar fler poäng till din välförtjänta bok!
Hälsningar
/PelleSv: <b>Pellesoft söker fler reporters!</b>
Sv: <b>Pellesoft söker fler reporters!</b>
Jag har sagt det förut, och säger det igen, låt alla som vill leta nyheter. Om det är risk för att det missbrukas får ni väl ha nån som sitter och sorterar. Jag antar att det det gäller. Isåfall anmäler jag mig.
/JörgenSv: <b>Pellesoft söker fler reporters!</b>
Dom flesta här går i skolan eller arbetar
och då hinner man oftast inte vara nyhetsredaktör eller vad det kallas
Och om man får addera nyhet själv så skulle det nog vara lite mer aktivt
och man kan ju ha en gräns typ 2-3nyheter varje dag...så det inte missbrukas(även om jag tror att pellesoftare sköter sig ;D)
och poäng vore inte så dåligt...;p
/bjSv: <b>Pellesoft söker fler reporters!</b>