På sidan community (se menyn till vänster) är hela tjänsten nu ombyggd och kommer fortsätta att byggas på den närmaste tiden. Sektionen för kunskapsnivå: "hårdvaru kunskaper" ... kanske? Jag saknar att kunna ändra chattfras. Jag tycker fortfarande att "Dator hårdvara" och "elektronik" bör vara med... håller med om att det inte direkt har med programmering att göra men när det gäller vad man vill veta vad andra har för kunskaper så ligger dessa två med på listan av vad jag skulle vilja veta om jag kollade på någon persons kunskaper.Ny sida för att redigera era kunskaper
Det vore väldigt bra om ni kompletterar informationen för tidigare angiven kunskap kommer inte att lyftas över.
Hälsningar
/PelleSv: Ny sida för att redigera era kunskaper
Kanske saknas alternativet Lotus/Domino/WebSphere??
Pelle kommenterar: (nu finns det med, något mer?)Sv: Ny sida för att redigera era kunskaper
Pelle kommenterar: har inte med programmering att göra, möjligen om du använder nätverk/serverSv: Ny sida för att redigera era kunskaper
/Anna-Karin
Pelle kommenterar: det kan du där, alla bonusmedlemmar kan ändra sin välkomstfras i chatten.Sv: <b>Ny sida för att redigera era kunskaper</b>