En totalrenovering av communityn är nu gjord. En ny sida är bl.a. att ni har ett klotterplank som ni kan använda. Använd den med förnuft.Totalrenoverad community
Kontrollera även att alla era "variabler" är rätt inställda, såsom kön, ålder, epost-adress, om ni vill ha nyhetsbrev mm.
Glöm inte att gå igenom era kunskaper. Klicka på "redigera" vid kunskaperna och lägg till den/de erfarenheter ni har samt försök att rättvist gradera dessa gentemot vad du själv upplever rimligt.
Tänk även på att om ni accepterar nyhetsbrev så gör ni mig en stor tjänst. Ju fler som får brevet, desto större intresse för företag att vilja nyttja detta. I dagsläget är det ca 50% och jag hoppas fler av er vill få info från pellesoft.
Övrigt - epostadress visas aldrig på användarens profil och det är av sekretesskäl, samma sak gäller ev telefonnummer, gatuadress och postnummer.
Några punkter återstår dock:
Jag vill ge er möjlighet att kunna skicka upp CV och liknande och detta kommer sedan att finnas med, men inte just nu. Likaså gäller att ställa in tiden för chatten när den skall uppdateras. Jag kommer också flytta in allas presentationer till sidan "övrigt om mig" och istället bara ha en kort presentation på huvudsidan på ert visitkort.
(för att redigera den sidan - läs först). Jag skall även göra en hjälpsida.
Huvudsidan redigeras genom ett övre menyalternativ "personliga inställningar". För att lägga till era kunskaper, klicka på redigeratexten i det blocket.
Om ni har några frågor eller synpunkter, hör gärna av er.
Mycket nöje
/Pelle