Först å främst vill jag tacka alla er som hjälper till att sponsra pellesoft genom att bli bonusmedlemmar. Då det så sent som idag kom in 6 nya bonusmedlemmar tänkte jag även informera er om två saker, så ni inte glömmer det. Ett bra mål, PelleSoft! En annan ska försöka att komma åt en skrivare som fungerar,Ni som blivit bonusmedlemmar!
1. Du har tillgång till en fri e-postadress om du vill. Det är en pop3/imap/webb adress som du kan nyttja så länge ballou vill sponsra detta (alltså forever), men det är bäst att skriva ut det.
2. När du skriver ett inlägg för att fråga något, då kan du välja att bevaka detta inlägg. Om någon sedan svarar så får du ett email vilket gör att du inte behöver passa forumet om du behöver snabb hjälp.
För er som funderar på om och varför
I övrigt rörande bonusmedlemmar så finns det erbjudanden såsom 40% rabatt på Ballou:s webbhotell, 40% rabatt på utbildningsfilmer, 15% rabatt på böcker via datorbokhandeln samt löpande erbjudanden som kunder annonserar i nyhetsbrevet.
Du har också lite extrafinesser i chatten där du kan föra riktade samtal genom att färgen på texten blir röd om det är riktat till dig. Du kan även på framsidan se vilka som är inne på chatten. Undantagsvis kan du även läsa de artiklarna som du inte kommer åt annars.
Jag skyltar inte såvärst med att bli bonusmedlem men givetvis är jag beroende av era bidrag för jag har valt att låta alla sponsoravtal gå direkt tillbaks till er utan mellanhänder och därför är detta enda inkomsten för att täcka diverse utgifter. Hade jag inte haft detta så hade troligen hemsidan varit pepprad med reklam, usch.
En av kostnaderna nu som ni bonusmedlemmar bidragit med är en installationsavgift från ballou på ca 7.000 kr för att sätta upp en ny server. I och med detta kommer pellesoft inte vara störd av någon annan hemsideskapare varpå såväl stabilitet och prestanda kommer att visa sig.
Som sagt, det är inte svårt. Gå antingen till posten och betala in 100 kr eller mer (beroende på vad du tycker du har råd med) eller be mig skicka en faktura. Ni läser mer om detta i menyns "bonusmedlem".
Tack för er tid, ert stöd och er närvaroSv: Ni som blivit bonusmedlemmar!
Tänk vad billigt proffesionell hjälp är! 100 kr per år...
Tusen tack Pelle, det måste vi alla hålla med om! =DSv: Ni som blivit bonusmedlemmar!
(eller att komma ihåg att penna och papper fungerar lika bra)
och sen dra sig till posten för att betala in 200 kr.
/Hjorten