Jag skriver med glädje www.pellesoft.nu - och blir lite konfunderad. Är det fel på mig eller har det gått troll i burken? Inga problem i 1600x1200 (fullskärm) Har inte den upplösningen - skumögd och klarar inte att läsa så smått! :-) Vad har du för skärmupplösning? - det kan vara så att den nya bilden med nordic-forum gör att sidan trycks ut och gör sajten bredare. Just nu kör jag 1024 - men har favoriter till vänster, vilket jag (nästan alltid) har... Utan favoriter går det bra... På jobbet 800... Alla andra sidor går bra... Mmm - principen är att få med så mycket som möjligt på så liten yta det går ;-) Att jämföra med Compact Living, eller hur?Sidscroll :-(
Numera får jag sidscrolla på landningssidan - vilken skärm jag än har!
Troll i mina burkar eller pellesoftburken?
:-)
Gillar inte sidscroll :-(Sv: Sidscroll :-(
Kan det vara Nordic .NET Forum bilden som tar upp plats?Sv: Sidscroll :-(
Till Pelle!
Denna tråd satte jag bevakning på, fastnade från början. Fick mail om första svaret, sedan inte de två nästa. B är också borta...
Troll även här?
Ska kanske lägga ner kontakten med datorer... :-(Sv: Sidscroll :-(
Rörande bevakningen via epost - måste undersökas..
/PelleSv: Sidscroll :-(
Förstår nog att det är där det hela ligger :-) men har inte varit problem förut, så tänkte passa på att meddela... :-)
Du ville ju veta förändringarna... juh :-) Har du någon princip betr anpassning till viss skärmstorlek?
Mest nyfiken...Sv: Sidscroll :-(
Skämtar bara, ingen har sagt något förut - men jag lägger det på minnet.Sv: Sidscroll :-(
Nu har du gjort det igen! Fixat det allstå, nu kan jag tycka om pellesoft igen...!
Och hade nu önskat en knapp att klicka i "Löst" samtidigt som jag skriver min kommentar!
:-)