Hej, en lite oroande trend är att inläggen minskar rätt drastiskt. Jag skulle därför behöva er hjälp, kommentarer och synpunkter på vad som kan göras för att vända denna trend. Idag är det något så när ordning på Sven I mitt fall är det precis som du skriver, Pelle! Ofta finns svaren sedan tidigare i forum, tips & tricks eller i artiklar. Så efter en enkel sökning hittar man vad man söker. Vi tjatar att de ska söka först och efter ett tag så söker man kanske först. + att fler kanske använder chatten istället? Likaså: Antalet möjlig problem minskas ju hela tiden genom att bara de som inte hittade svar i forumet/nätet eller glömde bort att söka stället frågor, resten behöver ju inte skriva ett nytt bara för det. It håller på att dö ut. Snart kommer alla slänga sin PC och istället fylla sina liv med något meningsfult som att hjälpa sin medmäniska. Vi kommer alla leva i ett stort lyckligt kollektiv. >Varför krävs medmänsklighet för att bli lycklig? Det låter ju i så fall aldeles strålande. Vi får hoppas att denna trend håller i sig. Samma inlägg minskar och kvaliteten på svaren ökar eftersom man kan ta sig lite mer tid att svara då mängden frågor minskar.Inläggen minskar
Jag har fått för mig att detta är ett positivt tecken på att fler använder sökmotorn i forumet och där igenom finner sina svar eftersom forumet är omfattande nu. Men mitt mål är ju som alltid att göra det bästa för er så det är viktigt att ni säger till.Sv: Inläggen minskar
Som dom skriver härunder ,din sökmotor funkar jättebra.
Det kommer i vågor, snart är det ny förmågor som är frågvisa.
Skulle vara kul om du gjorde en ålderskurva på alla medlemmar och utan lemmar.Sv: Inläggen minskar
Sv: Inläggen minskar
En annan har inte "stött på patrull" så ofta, mest kanske för att man pysslat med sådant man redan kan, sen finns ju många svar redan i forumet om man bara söker.
Jag tror också att folk kanske lärt sig mer att söka i forumet innan de frågar igen.
/Anna-KarinSv: Inläggen minskar
Sv: Inläggen minskar
Man kan ju alltid drömma i alla fall. ;o)Sv: Inläggen minskar
Njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............
Det krävs inte alls , du kan bara bli lycklig om du trivs med dig själv i vått och torrt.
Om detta sen går att dela med en annan människa så är det toppen.Sv: Inläggen minskar
Håll ut - regnet försvinner snart..