När jag kollar på översikten i forumet så står det ett B framför flera trådar. Efter vad jag har förstått så betyder det att jag bevakar den tråden. Problemet är att jag inte gör detta. Vidare så undrar jag hur man gör för att bevaka ett inlägg, jag har inte hittat några knappar eller länkar för att göra detta. Hej, du kan endast välja det när du skriver ett nytt inlägg (alltså initierar en tråd/fråga) och är bonusmedlem. Där kan du välja vilken kontakttyp du vill ha såsom e-post eller icq. B betyder att den som skapat tråden bevakar den. Aha, då vet jag.Bevakning av inlägg?
Sv: Bevakning av inlägg?
När någon skriver i tråden (dock inte du själv) så skall denna informationen komma dig till handa. För att få icq måste du ha angivit icq i din profil, och för mail måste du ha en giltig mailadress.
HälsningarSv: Bevakning av inlägg?
Men det hade varit bra att kunna bevaka andras trådar också, som man kan göra på andra forum. Vet inte hur mycket problem det hade blivit, dock...Sv: Bevakning av inlägg?
En liten synpunkt dock. Borde det inte bara vara mina bevakningar som syns i överblicken? Som det är nu så tycker jag att det är lite förvirrande.