Och det studsade när man försökte skicka på pelle@pellesoft.se, så jag tar väl det här: Jag är hemst ledsen för dessa felaktigheter och hoppas jag kan få lite tid snart att försöka se över dessa inloggningar. Jag har bara inte tid med allting just nu, det är lite mycket med mina projekt och allt annat så därför får pellesoft vänta lite. Ja, nu är nästan allt fixat. Bra! Det skulle vara bra om du kunde fixa det sista inloggningsproblemet också. Som det är nu så kräver du att Post-variabeln btn ska vara satt med värdet "Logga in" och det är den inte när man trycker enter, så därför går det inte att logga in genom att trycka enter efter man skrivit sin kod. Kanske bara jag som är ute och cyklar men det jag gör för att logga in på Pellesoft på jobbet är att skriva in sitt lösenord och kryssa för att det ska sparas. Läste i http://www.pellesoft.se/login/nyheter/aktuellt.asp?id=324 att N-markeringarna i forumet är fixade men det fungerar inte för mig. Har loggat in ca 4 gånger idag och ingen gång har det fungerat.Fortfarande inloggningsproblem
* Det funkar inte att trycka enter efter att man knappat in koden, utan man måste trycka på knappen "Logga in".
* Efter att man loggat ut kommer man inte fram till www.pellesoft.se förrän man själv tagit bort cookien. Det verkar som man hamnar i nån redirect-loop.
* När man avaktiverat automatisk inloggning på personliga inställningar så blir den automatiskt aktiverad nästa gång man loggar in.
* Knappen "logga ut" uppe till höger fungerar inte.
* På inloggningssidan står det: "Logga från nu in automatiskt ". Vad betyder det?Sv: Fortfarande inloggningsproblem
Rörande mail så kan inte .se användas, det är fortfarande pelle@pellesoft.nu som gäller. Samma sak är det för de övriga bonusmedlemmar som har mailkonton på pellesoft.
Beklagar och hoppas kunna lösa dessa fel inom kort.Sv: Fortfarande inloggningsproblem
Bara en grej kvar och det är att man inte kan logga in genom att trycka enter, utan man måste klicka på knappen. Jag sniffade och såg att det berodde på att du vill ha med btn=Logga+in. Annars skickas man till logout.asp.Sv: Fortfarande inloggningsproblem
Det är bara att du tar bort det kravet så är det fixat.Sv: Fortfarande inloggningsproblem
Sen kommer jag in men endå så sparas inte lösenordet (och det är ju bra det).Sv: Fortfarande inloggningsproblem
/Johan