Det verkar som att olästa inlägg inte visas med N längre, tror detta började under helgen någon gång. Jag gissar att "stämpeln" för senaste inloggningen blir fel, för har man varit inloggad en stund visas inlägg som postats under tiden man har varit inloggad med N. Kan bero på att jag plockat bort alla cookies och i samband med det så är förutsättningarna ändrade. Sajten är mer komplicerad på undersidan än vad det kan se ut på framsidan så det är högst troligt att något sånt kan ha störts ut. Något skumt är det fortfarande. Jag loggar in på pellesoft.se på både arbetet och hemma, och "N" följer inte med mellan de två platserna! Jag ser bara när jag själv lagt till ett inlägg, vilket jag är minst intresserad av... Arbetar på att hitta felet. Har trollat bort mig själv i koden för närvarande. Jag har haft samma problem. Igår testade jag att logga ut och därefter radera cookies. Idag ser det ut som det fungerar men "N" igen. Jepp, det borde fungera nu. Hittade hur jag skulle göra. Inte nådigt med mycket rutiner. Nån som är sugen på att skriva om det i .net ? :-DOlästa inlägg
/JohanSv: Olästa inlägg
Jag får titta igenom detta inom kort. HälsningarSv: Olästa inlägg
Sv: Olästa inlägg
//JanneSv: Olästa inlägg