Något verkar ha skett med inloggningen. Jag var tvungen att prova flera gånger innan jag lyckades logga in. Då jag lyckades angav jag koden med stora bokstäver. Vet inte om det kan ha något samband, men något konstigt är det. Hej. Jag beklagar det inträffade. Det var en rutin jag finslipade på i går natt men istället för att få det bättre så slarvade jag till det. Problemet är åtgärdat nu. Där är fortfarande problem, jag kryssar i att jag skall loggas in automatiskt men det fungerar inte... Blir heller inte inloggad automatiskt längre. Ibland måste jag testa logga in fler än en gång för att tillslut komma in. Senaste ändringen i går kväll såg jag att det kan vara så att flera äldre cookies förekommer och raderas inte. ASP läser ibland en gammal istället för att ta den nya jag skapat. Loggade in med på GUEST-kontot här på pellesoft nu och kom då in på min riktiga användare. SKUMT! Har säkert med cookiesarna att göra. Har ju faktiskt varit inloggad med den riktiga användaren på datorn jag nu sitter vid.Inloggningsproblem?
Sv: Inloggningsproblem?
/FSv: Inloggningsproblem?
Radera därför alla era cookies från pellesoft och prova sen att logga in tillsammans med att du anger att du vill spara lösenordet och se om det blir någon skillnad.
Jag är mycket angelägen om att få ordning på detta så hör hellre av er en gång för mycket än för lite..Sv: Inloggningsproblem?