Vore det inte bra om man kunde kommentera programmen som man laddar ner i filarean? Hej, vore även kanon om ni kunde skriva in detta i önskelistan som ni finner via "kontakta mig", sen i toppmenyn önskelista. Likaså gäller buggar. Jag har ju redan föreslagit en koppling mellan forum och artiklar, varför inte amma i filarean?Kommentarer i filarean?
/PeterSv: Kommentarer i filarean?
Dock är det det toppen om ni diskuterar, stöter och blöter funktionaliteter i forumet så ni vet vad ni verkligen vill ha tills det är dags att ta ställning om det skall implementeras eller ej.
Har precis lagt till det på artiklar nu och vill se hur det utvecklar sig innan jag går vidare. Sedan den 10:e är det 10 kommentarer som lagts in och verkar gå trögt - men vi får avvakta och se om det blir bra framöver. Får skribenterna positiv feedback för att göra bättre artiklar så är detta rätt metod.
Jag har trott att eftersom de flesta inte ens röstar på artiklarna så tror jag inte heller man kommenterar dessa för att förbättra materialet, men jag hoppas jag har fel och många blir kreativa.
Så visa att ni gillar detta och först nyttjar den möjligheten så får vi se om jag inte lägger till ytterligare sådan funktionalitet framledes.Sv: Kommentarer i filarean?
Det handlar ju bara om två nycklar i forum-tabellen och ett par nya select-satser...