Det säg att det är många pedofiler på internet. Jag tycker internet borde avskaffas. Leder till ett förfall av vårt samhälle. ;o) Jag vill inet ha fjortisar vill bara ha mogna kvinnor över 15. Jag förstår inte. Precis det jag tolkade Buddas svar som.INTERNET!
Men hur fan ska det gå till.
När 1 tjej säger hon är över 15 år.
Och sen när man har fått reda på lite om henne
då vissar sig att hon är 12 år.
Hur fel är inte det?
Sen får vi killar skiten av allt då dom har ljugit om sin ålder m.m?Sv: INTERNET!
Sv: INTERNET!
SOm en kompis nätvän sa till mig. Hon är ca 40 år har en dotter på 16 år hon har en pojkvän runt 20-23 år.
Och hon anser det inte något fel om jag raggade upp på hennes dotter som är 16 år så länge hon vill det själv Men att vara 13 år och lägga ut sig på sin WebCam tycker jag ät rätt långt över gränsen. Men okej det är första gången som någon gjort sånt så kanske däröfr man blir lite mer så där konstig av *flinar*Sv: INTERNET!
Du är 23 år och har lagt gränsen för din partner vid 15? Kommer du ihåg när du var 15 år? Inte sjutton stannade din kärlek hos en person, när man är 15 hoppar man väl mellan vilka man tycker om lika mycket som man byter byxor?Sv: INTERNET!
Nämnde detta lite snabbt för min flickvän,
om "15-åriga mogna kvinnor" hon sa:
Vem säger att 15-åringar är mogna?