Varje gång jag ska logga in här, måste jag göra detta 2 ggr innan jag blir inloggad. Dessutom fungerar det inte att kryssa i rutan "Logga in automatiskt" eller att i profilen välja detta alternativ. För det första: när du försöker logga in första gången: använder du www.pellesoft.se? eller nå't annat exakt) Låter som att du går till www.pellesoft.nu och inte www.pellesoft.se som är pellesoft:s nya domän. Om du använder den förstnämde så prova den andra och se om inte det fungerar lite bättre. Så kan det går när man inte har ögonen öppna :) Jag har en annan fråga! Detta är ett fel som jag har rapporterat till pelle och väntar på att det skall åtgärdas. Automatisk inloggning fungerar fortfarande inte för mig. För mig ökar antalet inloggningar med 5, ibland fler, från det jag stänger ned till jag loggar in igen. Prova att rensa din pellesoft cookie.. troligen ligger det kvar en gammal cookie (evt. från pellesoft.nu) och spökarMåste logga in 2 ggr
Sv: Måste logga in 2 ggr
För det andra: När rensade du alla cookies senast?Sv: Måste logga in 2 ggr
Den gamla domänen (www.pellesoft.nu) kommer bara att finnas kvar ett litet tag till sen omregistreras det inte. Samtlig information på pellesoft är numera omriktat till .se domänen.
---
<b>Andreas Håkansson
Student of Software Engineering</b>Sv: Måste logga in 2 ggr
Det var .nu-adressen jag hade bland mina favvisar. Nu är den uppdaterad och allt fungerar klockrent igen. Tack!
/LavveSv: Måste logga in 2 ggr
Jag loggas in automatiskt varje gång jag går in på pellesoft.
Jag kommer till förstasidan och där står det att jag har besökt sidan tex 200 gånger... Allt väl så här långt.
Om jag redan här stänger av webbläsaren och sen startar webbläsaren igen och går in på pellesoft så står det att jag har besökt sidan 202 gånger. Varför?
Jag tror att det bara har varit så här den sista tiden, för jag har märkt att mina besök har ökat en hel del.
Det är ju inget som jag störs av på nåt sätt men undrar bara varför.Sv: Måste logga in 2 ggr
---
<b>Andreas Håkansson
Student of Software Engineering</b>Sv: Måste logga in 2 ggr
Har bockat i alternativet vid inloggning, och även i min profil.Sv: Måste logga in 2 ggr
Sv: Måste logga in 2 ggr