Hej på er, Det här med ersättning/kodrad kan väl aldrig vara bra? Ja det kan du ha rätt i, det är en risk. Det borde fugera bra med ersättning per delprojekt då systemspecifikationen är utförlig och snart är nere på detaljnivå. Jag är arbetslös samt har goda kunskaper i PHP och MySQL. Som "bevis" kan nämnas att jag har näst flest inlägg på PHPportalen (nästan enbart hjälpgivande) och är moderator i forumen PHP, Databaser och Övriga programmeringsspråk. Ok, låter som vi borde träffas o snacka lite. Ok, hur vill du att vi kommer i kontakt med varandra? Hej, låter lite skumt men jag vill gärna veta mera osv, har inget redigt jobb och det är roligt med lite extra pengar,Vill du ha jobb
Min systembeskrivning växer och det börjar bli dags att engagera någon riktigt duktig person med känsla för arkitektur samt prgramering (MySQL, PHPeller ASP mm).
Är du arbetslös eller har väldigt mycket fritid och vill ha något kul att göra kan du höra av dig.
Kan du tänka dig att vara med och dra igång ett projekt med delägarskap?
Du får också ersättning per kodrad.
Du undrar förstås hur mycket tid som krävs... ja det är ett stort projekt som under normala omständigheter skulle syselsätta 4-6 personer under 8 månader (1 demo + 2 versioner).
25% av demon finns som utgör själva stommen av siten med ett redan bestämmt grafiskt gränssnitt.
En systembeskrivning på 100 sidor finns att ta del av. Systembeskrivningen kommer förmodligen att landa på c:a 200 sidor.
Är du intresserad kan du väl ge mig din e-post så sänder jag mitt telefonummer.
Kollar i morgon eller övermorgon om jag fått något svar då det är lite sent nu
/BjörnSv: Vill du ha jobb
Oj, vad mycket onödig kod du kommer få i så fall! Ingen återanvändning av kod, utan bara massa duplicering...
Bara ett tips...
/Fredrik - www.swesecure.comSv:Vill du ha jobb
Förhoppningen är att hitta någon som inte bara vill göra koden och lite till utan även vara med när den är färdig. Inte bara ett genuint intresse programmeringen och tjäna en hacka för att sedan dra.
Har du ett seriöst intresse av att förverkliga något eget så blir det ingen hafsig kod eller annat.
Jag har intresset ideen och en målsättning att driva detta iland, men det tar för lång tid att vara helt själv.
Nu är jag inte riktigt helt själv, som mest har vi varit 7 st som strävat på fritiden med olika kunskaper och alla jobbar ideelt för att det är kul eller få en del av utfallet.
Men nu behöver vi komma framåt med riktig kod och kanske också nya infallsviklar på arkitekturen i systemet.Sv: Vill du ha jobb
Sv:Vill du ha jobb
Loggar strax in igen och återkommer med ett bättre svar... är hemma med min pojk (16 månader ) i dagSv:Vill du ha jobb
Jag vill inte lämna ut mitt nr här i forumet, men kanske du har någon adress jag kan skicka det till?Sv: Vill du ha jobb
Jag har goda kunskaper inom ASP, PHP, JavaScript, Access, MYSQL. Kan även C++ och lite VB samt ASP.NET
Du får tag på mig:
Telefon: 0704562745
MSN: the_krister@hotmail.com
Mail: kristerj@swipnet.se