Hej Efter alla dina frågor i forumet så känns det mer som att du håller på att koda forumet nu snarare än att det är redo att släppas "vilken timma som helst". En gilla-knapp är en väldigt bra idé, om det finns möjlighet så borde det även finnas en Twitter-knapp så att man enkelt kan twittra ut en länk till inlägget. Att öka möjligheterna till att enkelt dela bra svar i forumet eller inlägg så att fler kan ta del av det är ett upplägg som jag gillar starkt! japp, hittade ett library som täcker de 4-5 vanligaste behoven .. så det kommer med. Jag fick tips från kollegan Joakim om denna tjänst, http://www.addthis.com/ Ja det tycker jag! Twitter också kanske eventuellt Google+ med! Motivering: de (åtminstone yngre förmågorna) som ställer frågor här gör det troligen även på FB och twitter m.m. Eller vill hänvisa hit när någon annan undrat något på twitter eller fb.Facebook - gilla-knapp?
Bör man ha gillaknapp på alla artiklar och inlägg för att kunna dela med sig - vad tycker ni är rimligt att använda och eventuellt vart bör det vara?Sv: Facebook - gilla-knapp?
Så som det har varit tidigare så är det nog bättre att du väntar med att prata om nystart, omdesign och forumfunktioner tills du faktiskt har något att visa upp.
Du har frågat om vad folk vill ha i forumet många gånger tidigare utan att det har blivit nått och innan du bevisar motsatsen så är det nog inte många som orkar engagera sig.
Släng upp det nya forumet så snart som möjligt (redan ikväll?) och ta allt lull-lull senare. Då kommer det nog fler som har åsikter.Sv: Facebook - gilla-knapp?
Sv:Facebook - gilla-knapp?
Sv: Facebook - gilla-knapp?
Sv: Facebook - gilla-knapp?