Jag har precis uppdaterat min sida, www.nahoj.se, och skulle vilja höra folks kommentarer om den. Ganska tråkiga nyanser av grön du valt. Övergångarna mellan tabeller emellan bryter av för mycket. Faller inte mej i smaken iaf. Beror väl på målgruppen kanske, men jag tyckte det var svårt att läsa med dessa färgkombinationer... tunn vit text mot halvmörk botten ... - men jag kanske behöver nya glasögon... :-) Gein... Borde inte tiden då man var tvungen att "optimera" för 800x600 vara ute snart? Någon som vet om det finns någon bra sida med statistik över vilka upplösningar som används mest idag? Varför inte fylla ut fönstret? Jag gillar inte statiska fönster. Nahoj.se - kommentarer?
Den är "optimerad" för 800x600 och uppåt, troligtvis så bör den se likadan ut i både IE och Mozilla.Sv: Nahoj.se - kommentarer?
Sidan kunde varit något högre så att man slipper skrolla för typ 2-3 rader som inte syns.
Annars känns den som en "vanlig" sida man ser. Inte direkt nyskapande.
Hoppas det är kontruktiv kritik.
mvh,Sv: Nahoj.se - kommentarer?
Håller med om att de gröna nyanserna inte kändes samstämda helt...Sv: Nahoj.se - kommentarer?
"Sidan kunde varit något högre så att man slipper skrolla för typ 2-3 rader som inte syns"
Som jag skrev: Den är "optimerad" för 800x600 och uppåt, troligtvis så bör den se likadan ut i både IE och Mozilla.
"Annars känns den som en "vanlig" sida man ser. Inte direkt nyskapande."
Den är inte tänkt att vara nyskapande.
Lissu...
"Tunn vit text mot halvmörk botten "
Tunn?
Det är meningen att den ska vara bold, vad kör du för webläsare?
(Iofs så borde det inte spela någon roll =/)Sv: Nahoj.se - kommentarer?
Sv: Nahoj.se - kommentarer?
Sidan bör anpassa sig till storleket på fönstret.