Söker efter ett webbhotell med fölande: Är du allvarlig när du talar om årspris på 90 spänn? det belv fel men jag antar att alla fattar att det handlar om 90 spänni månaden... Om man skall ha dessa tjänster så måste någon lägga ut massa pengar för att kunna erbjuda dig det. Du kommer inte undan utan att betala. Och när det gäller 100 kr/månaden så finns det många hotell som du säkert kan använda. Du får helt enkelt titta igenom de listor som finns på nätet. Två som skulle kunna passa kanske ;-? har funderat på båda... Jag rekommenderar Aleborg. Bra support och uppfyller dina krav. OCh om du har tur så kan du kanske lägga till Anders Aleborg i din MSN-kontaktlista och då kan du få hjälp "på direkten"! Har också hört att det kommer en kontrollpanel för Windows snart. Jag använder själv Aleborg. De bytte till Windows Server 2003 för några veckor sedan.Tips på webbhotell enligt mina krav?
Plattform: Windows 2000 eller Windows Server 2003Utrymme: typ 50Mb och uppåt
Stöd för ASP med någon mail- och filuppladdningskomponent.
Stöd för MySQL (ej som tilläggstjänst!) helst fler än en, och kanske till och med Accessdatabaser.
Det ska vara svenskt med bra mailsupport (då jag inte orkar prata i telefon...).
många e-postalias och många e-postkonton.
Helst obegränsat med subdomäner. eller iaf ett par 3, 4 stycken.webmail kan vara bra att ha men inte ett måste. en väl fungerande kontrollpanel kan också vara trevligt men inte heller det något måste. några gb i bandbredd per månad. typ 3 och uppåt.
Och framför allt! Det ska inte kosta flera tusenlappar om året! och inte heller flera hundralappar om året! ett pris på max 90 spänn eller så vore trevligt... eller billigare.
Hoppas ni kan rekomendera något som klarar mina krav!
Tack på förhand!Sv: Tips på webbhotell enligt mina krav?
Hur hade du tänkt att det hotellet skulle vara livskraftigt, erbjuda bra tjänster med support?
Nä, det blir nog till att tänka om eller så får du sätta igång en sådan tjänst med dessa priser.
Annars så har du www.wa-data.com eller www.loopia.se som uppfyller dina krav ... eller många av dem.
Priser runt 1000 - 1500 om året
cya,
/PatrikBSv: Tips på webbhotell enligt mina krav?
Sv: Tips på webbhotell enligt mina krav?
För övrigt finns en liten sådan på systemdokument/webbhotell - som kan vara en start i alla fall.Sv: Tips på webbhotell enligt mina krav?
*) www.aleborg.se
*) www.box.se
// MikkeSv: Tips på webbhotell enligt mina krav?
har hört att många har haft problem med box dock...Sv: Tips på webbhotell enligt mina krav?